13 بهمن 1390
شماره خبر: 4657

بهره‌برداری از 30 طرح عمرانی طالقان در دهه فجر

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

بهره‌برداری از 30 طرح عمرانی طالقان در دهه فجر

فرماندار شهرستان طالقان گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر بیش از 30 طرح عمرانی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.
ابوالقاسم مهری در طالقان با بیان اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر بیش از 30 طرح عمرانی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: این طرح‌ها طی سال گذشته با توجه به نیاز شهرستان و اولویت‌های مردم طالقان طراحی و عملیات اجرایی آغاز شد. وی تصریح کرد: طرح‌های فوق در حوزه حمل و نقل،‌ خدمات‌رسانی شهری، بهداشت و سلامت و مسکن و شهرسازی است.
عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان طالقان ادامه داد: اعتبارات اجرایی این طرح‌ها حدود 40 میلیارد ریال بوده و از طریق بودجه‌های ملی و استانی تامین شده است. مهری خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی فوق،‌ بخش مهمی از نیازها و مشکلات شهروندان ساکن شهرستان طالقان برطرف خواهد شد.
* حضور خودجوش مردم در جشن‌های دهه فجر
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چه برنامه‌های دیگری در ایام الله مبارک فجر در این شهرستان اجرا خواهد شد، گفت: نخستین اولویت ما در طراحی برنامه‌های دهه مبارک فجر استفاده از توان مردمی است. مهری خاطرنشان کرد: مردم ما انقلاب را از آن خود می‌دانند و امسال نیز مانند گذشته به صورت خودجوش بخش مهمی از اجرای برنامه‌ها را بر عهده گرفته‌اند. فرماندار طالقان ادامه داد: در این دهه به غیر از افتتاح طرح‌های عمرانی بیش از 50 برنامه فرهنگی نیز در نظر گرفته شده است که علت اصلی طراحی و اجرای آنها ماهیت فرهنگی انقلاب اسلامی است. وی تاکید کرد: در اجرای برنامه‌های فوق به دنبال این هستیم که پیام اصلی انقلاب به نسل‌های سوم و چهارم که آن روزهای باشکوه و حماسی را درک نکردند به صورت صحیح منتقل شود.
* پاسخ به تهدیدها و تحریم‌های غرب در دهه فجر
مهری افزود: باید پاسخ مناسبی به تهدیدها و تحریم‌های کشورهای غربی بدهیم که بخش مهمی از برنامه‌های ما در شهرستان طالقان با این رویکرد طراحی شده است. وی در پایان اظهار داشت: همچنین گروه‌ها و شخصیت‌های مختلف شهری به ویژه فعالان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاسی آمادگی خود را در کنار خانواده معظم شهدا و ایثارگران برای حضور پرشور و گسترده در یوم الله 22 بهمن اعلام کرده و به طور قطع در این روز پیام‌های زیادی به گوش جهانیان خواهیم رساند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود