12 بهمن 1394
شماره خبر: 157811

مشعل گاز طالقان روشن می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مشعل گاز طالقان روشن می‌شود


فرماندار طالقان از نهایی شدن پروژه گاز طالقان خبر داد و گفت: گازرسانی به طالقان نهایی شده و در حال تست است و همزمان با ایام دهه فجر مشعل گاز در ورودی شهر طالقان روشن می‌شود.
مصطفی فراهانی گفت: ستاد بزرگداشت دهه فجر در شهرستان طالقان تا کنون دو جلسه برگزار شده و در خصوص برنامه‌های ادارات و دستاوردهای یکسال گذشته جمع‌بندی‌هایی صورت گرفته است.
وی افزود: مجموعا در دهه فجر 47 برنامه ورزشی، فرهنگی، سیاسی و جشن‌های مرتبط با پیروزی انقلاب در طالقان برگزار خواهد شد. فراهانی خاطرنشان کرد: در حوزه ورزشی چهار قله در کوههای طالقان تعیین شده است که کوهنوردان به طور همزمان به این قله ها صعود می‌کنند. فرماندار طالقان ادامه داد: جشنواره بازی‌های بومی و محلی، پیاده روی خانوادگی، مسابقات دانش‌آموزی، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی، مسابقه کتابخوانی و کرسی‌های آزاد اندیشی از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر در طالقان است. فراهانی یادآورشد: علاوه بر برنامه‌های فوق، نشست هایی در خصوص روشنگری انقلاب اسلامی، جشن انقلاب در مراکز روستایی و طرح‌های اقتصاد مقاومتی نیز در دستور کار قرار دارد. این مسئول تصریح کرد: چندین پروژه شاخص در طالقان به بهره برداری خواهد رسید که از جمله آن می توان به افتتاح پایگاه امداد و نجات هلال احمر و پروژه گازرسانی طالقان اشاره کرد. فرماندار طالقان در پایان از نهایی شدن پروژه گاز طالقان خبر داد و گفت: گازرسانی به طالقان نهایی شده و در حال تست است و همزمان با ایام دهه فجر مشعل گاز در ورودی شهر طالقان روشن می‌شود.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود