15 بهمن 1394
شماره خبر: 157999

جلسه هم اندیشی دهیار و شورای روستای دروان با حضور بخشدار مرکزی کرج برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

جلسه هم اندیشی دهیار و شورای روستای دروان با حضور بخشدار مرکزی کرج برگزار شد


جلسه ای به منظور بررسی مشکلات روستای مذکور با حضور فروغی بخشدار مرکزی کرج ، فیروز بخت دهیار روستای دروان و اعضای شورای روستا در بخشداری مرکزی برگزار شد.
فروغی بخشدار بخش مرکزی کرج گفت: افتخار می کنم که برای چندمین بار پس از عهده دار شدن این مسئولیت در بین شما هستم واظهار امیدواری کرد که با کمک خداوند وهمدلی و همکاری بتوانیم جوابگوی مشکلات مردم باشیم. بخشدار مرکزی کرج در این جلسه ضمن تاکید بر ضرورت پی گیری برای حل مشکلات در روستاها گفت: برای برطرف کردن مشکلات در روستاها باید با وحدت و تعامل گام برداریم و نظارت ویژه ای از سوی بخشداریها بر کار شوراها و دهیاران صورت گیرد. فروغی با تاکید بر اینکه دهیاران و شوراها تمام مشکلات و معضلات موجود در سطح روستاها را به بخشداران منتقل نمایند، اظهار داشت: دهیاران و شوراها می توانند با بررسی مشکلات روستاها و آنچه مردم به آن نیاز دارند را رصد نموده و به بخشدار گزارش نمایند تا موارد برای پی گیری به اطلاع فرمانداری برسد. وی با بیان اینکه خدمت به مردم عبادت است و دولت نیز با جدیت تلاش دارد تا مشکلات در روستاها حل شود، افزود: دولت تدبیر و امید توجه خاصی به روستاها دارد و از این رو با ارائه راهکارهایی سعی دارد در مسیر توسعه همه جانبه روستاها گام بردارد. بخشدار مرکزی کرج نقش دهیاران را در مدیریت نوین روستایی بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: یکی از مهمترین وظایف دهیاران نیازسنجی ، اولویت بندی و برنامه ریزی در سطح روستاهااست.
در این جلسه مشکلات روستای دروان از جمله یک تعاونی آب معدنی، بازبینی طرح هادی روستا، راه روستایی و ... بررسی و مقرر شد با پیگیری های شورا و دهیاری موارد در مرور زمان حل شوند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود