15 بهمن 1394
شماره خبر: 158024

افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان کرج در چهارمین روز از دهه مبارک فجر

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان کرج در چهارمین روز از دهه مبارک فجر


در چهارمین روز از دهه مبارک فجر،به صورت نمادین تعدادی از پروژه های عمرانی شهرستان کرج توسط مسئولین کشوری و استانی افتتاح شد.
در چهارمین روز از دهه مبارک فجر ، شهرستان کرج برای افتتاح پروژه های عمرانی ، میزبان وزیر جهاد کشاورزی، استاندار البرز و معاونین وی و جمعی از مدیران استان و شهرستان کرج بود. بنا بر این گزارش، تیم مدیران دولت،در رآس آن "سیدحمید طهائی" استاندار البرز، صبح امروز پنجشنبه با میهمانی ویژه از وزرات جهاد کشاورزی " محمود حجتی" وزیر جهادکشاوری؛ راهی محل طرح های عمرانی و تولیدی آماده افتتاح در شهرستان کرج شدند و بصورت نمادین تعدادی این پروژه ها را مورد بهره برداری قرار دادند.تیم مدیران دولت، ابتدا با حضور در یک واحد تولیدی واکسن دام و طیور در ماهدشت کرج بازدید نمودند. شرکت فرآورده های بیولوژیک پسوک تولیدکننده واکسن دام و طیور از بخش خصوصی، از سال 80 به بهره برداری رسیده و 90 درصد تولیدات آن واکسن های دام و طیور است. این شرکت با سرمایه گذاری بخش خصوصی، تا کنون سه میلیارد دز واکسن دوگانه نیوکاسل و آنفلوانزا تولید کرده است. سپس "سید حمید طهائی" استاندار البرز با همراهی "محمد تقی ایرانی"معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج، " عباد الله کامکار" معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و " ذبیح الله قائمی"رئیس سازمان مدیریت استان البرز بو همچنین معاونین فرماندار کرج و تعدادی از مدیران به شهرک صنعتی بهارستان رفتند تا در آئین افتتاح شرکت زرین شکلات شرکت نمایند. دراین آیین شرکت زرین شکلات با هزینه ای بالغ بر 85میلیارد ریال خط تولید خود را آغاز کرد.

















افتتاح مدرسه شهدای غواص به همت خیرین مدرسه ساز در منطقه حصارک از دیگر پروژه هایی بود که امروز توسط "هیزبد معصومی" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، "خسرو ساکی" مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز و"محمد فروغی" بخشدار آسارا، "محمدصادق تله کو" معاون فنی و عمرانی و "محمدرضا کوچکی" معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری کرج افتتاح گردید.







گفتنی است در ایام مبارک دهه فجر امسال، 60 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 139 میلیارد تومان در شهرستان کرج افتتاح می شود که 6 طرح از مجموع 60 طرح، بالغ بر 38 میلیارد تومان با سرمایه گذاری بخش خصوصی آماده افتتاح شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود