3 اسفند 1394
شماره خبر: 159139

نظارت و بازرسی شهرستان کرج به صورت جدی اعمال شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نظارت و بازرسی شهرستان کرج به صورت جدی اعمال شود


فرماندار ویژه شهرستان کرج در آستانه سال جدید خواستار کنترل جدی نظارت و بازرسی شهرستان کرج شد و گفت: اصناف رعایت انصاف و وجدان را داشته باشند.
محمدتقی ایرانی در جلسه ستاد تنظیم بازار که صبح امروز دوشنبه شد، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای نظارت بر عملکرد اصناف و مقابله با گرانفروشی برخی از فروشندگان اندیشیده شده و تیم های ثابت و سیار بازرسی با هماهنگی تعزیرات و بازرسی، بر عملکرد اصناف نظارت می کنند، اما انتظار ما این است که اصناف، خودشان با رعایت انصاف عمل کنند تا نیازی به برخوردهای قانونی و قهری با متخلفان نباشد.
ایرانی افزود: مردم انتظار دارند در خرید های خود با قیمت های مختلف برای یک کالا مواجه نشوند تا نظم و قانون در تمام شئون زندگی مردم احساس شود. ایرانی افزود: دولت نیز برای تامین مایحتاج مردم در شب عید، اقدامات لازم را انجام داده است و ما در شهرستان کرج، برای تامین مایحتاج شب عید مشکلی نخواهیم داشت. فرماندار کرج در ادامه به هماهنگی برای فروش فوق العاده برای ۴۰۰ واحد صنفی اشاره کرد و گفت: در سطح شهرستان کرج، ۴۰۰ واحد صنفی با بنرهای متحدالشکل، به فروش فوق العاده می پردازند که کالاهای آنها ۱۰ الی ۱۵ درصد پایین تر از قیمت بازار خواهد بود. ایرانی در خصوص راه اندازی نمایشگاه از دستگاه های مسئول خواست تا نسبت به هماهنگی برای کنترل ترافیک، تامین فضای پارکینگ، خروجی های مناسب و نظم در عبور و مرور اقدامات لازم را انجام دهند. فرماندار کرج در خصوص تامین نان در ایام تعطیل نیز گفت: در دو سال گذشته، تمهیدات مناسبی برای تامین نان شهروندان در ایام تعطیل اندیشیده شده و خوشبختانه در سطح شهر مشکلی برای تامین نان نداشته ایم. در محور کرج - چالوس که با تردد مسافران بسیاری روبروست، نیز با افزایش سهمیه آرد نانوایی ها و الزام به ساعت کاری از ۶ صبح تا ۹ شب، ان شاء الله مشکلی به وجود نخواهد آمد. ایرانی به ضرورت ساماندهی دست فروشان نیز تاکید کرد و گفت: شهرداری باید با توجه به ازدحام جمعیت در معابر شهری و رعایت تردد مردم نسبت به ساماندهی دستفروشان اقدام کرده و شرایط مناسبی را برای این قشر زحمتکش فراهم کند تا درصدی از مردم هم که مایحتاج خود را از دستفروشان ها تهیه می کنند بتوانند دسترسی آسان تری داشته باشند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود