8 اسفند 1394
شماره خبر: 159444

تشکر و قدردانی فرماندار فردیس از حضور حماسی مردم در حماسه 7 اسفند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تشکر و قدردانی فرماندار فردیس از حضور حماسی مردم در حماسه 7 اسفند


فرماندار فردیس با بیان اینکه برگزاری انتخابات هفتم اسفند نخستین تجربه این شهرستان نوپا در امر انتخابات بود، گفت: حضور حماسی مردم فردیس در حماسه دیروز جمعه، برگ زرینی در تاریخ افتخارات فردیسی ها به ثبت رساند.
علی قنبر زمانی در حاشیه نشست مشترک ستاد اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان فردیس افزود: 120 هزار نفر از واجدان شرایط رای این شهرستان در پای صندوق های اخذ رای حضور یافتند و به سیل خروشان ملت ایران در حماسه هفتم اسفند پیوستند. فرماندار فردیس گفت: با توجه به اینکه این اولین انتخابت پس از ارتقای فردیس به شهرستان است اما آمار بیانگر از مشارکت بالای مردم خونگرم و قدرشناس فردیس دارد که این مشارکت بی نظیر بود. وی بیان داشت: واقعیت این است که مردم این شهرستان نوپا نمایشی از بصیرت ، ولایتمداری و پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی را دراین دوره از انتخابات به نمایش گذاشتند. فرماندار فردیس گفت: مردم شریف فردیس همراه و همپای دیگر هموطنان در سراسر کشور در روز نمایش قدرت ملت ایران و میثاق دوباره با آرمان ها و حفظ ارزش های اسلامی با حضور بی سابقه و بی نظیر در پای صندوق های رای بار دیگر پاسخی در خور و شایسته به بدخواهان و دشمنان ایران اسلامی دادند. قنبرزمانی با یادآوری اینکه حضور مردم این شهرستان در پای صندوق های رای ، حتی فراتر از پیش بینی ها بود ادامه داد: بی تردید این حضور چشگمیر و گسترده در پای صندوق های رای خود نمادی ماندگار به منظور تجدید میثاق با خون پاک شهدا و آرمان ها و ارزش های ایران اسلامی به شمار می رود و برگ زرینی دیگری در تاریخ این شهرستان به ثبت رساند. فرماندار فردیس گفت: شور و اشتیاق مردم فردیس در خلق حماسه ای دیگر نشان داد که این مردم شریف و قدرشناس، لایق و شایسته
بهترین خدمات هستند که امیدواریم با روند مطلوب تحولات و رفع تحریم ها با حمایت دولت تدبیر و امید عقب افتادگی های این شهرستان جبران شود. وی یادآور شد: در انتخابات هفتم اسنفند 139 صندوق آرای مردم این شهرستان رای برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری جمع آوری کردند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود