16 اسفند 1394
شماره خبر: 159854

البرزاز استانهای فعال در جلوگیری از تخریب عرصه های کشاورزی و منابع طبیعی است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

البرزاز استانهای فعال در جلوگیری از تخریب عرصه های کشاورزی و منابع طبیعی است


استاندار البرز گفت: جلوگیری از تخریب عرصه های سبز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی در اولویت دستگاه قضایی و مسئولان استان قرار دارد و البرز از استانهای فعال در جلوگیری از تخریب عرصه های کشاورزی بشمار می آید.
سیدحمیدطهائی با بیان این مطلب در آیین روز درختکاری گفت: یکی از اولویتهای مهم دادگستری استان البرز، جلوگیری از تخریب عرصه های سبز و کشاورزی در استان است و تاکنون اقدامات مطلوبی در این حوزه انجام شده، بنحوی که در واقع البرز یکی از استانهای فعال کشور در این زمینه محسوب می شود.
ظرفیت البرز برای گسترش باغ های گردشگری فراوان است
استاندار البرز در ادامه به استقبال مردم از باغ لاله های گچسر واقع در محور کرج - چالوس اشاره کرد و اظهار داشت: در سال 92 طی یک ماه برگزاری جشنواره لاله، بیش از 2 دومیلیون نفر از باغ لاله ها بازدید کردند و این نشان دهنده طبیعت بکر و فضاهای طبیعی زیبا در استان است و باید در صدد توسعه چنین باغ هایی برآییم. وی با بیان اینکه استان البرز یکی از مناطق همیشه سبز در کشور بوده، خاطرنشان کرد: باید گذشته باغشهری به کرج بازگردد و باغات احیا شوند. این مسئول با تشکر از مدیریت شهری کرج و سازمان پارکها در جهت احیای فضای سبز در شهر اعلام کرد: در حال حاضر مناطق مستعدی برای کاشت درخت و فضای سبز وجود دارد که باید در تمامی این مناطق پارک و یا عرصه های سبز ایجاد شود تا بتوان شادابی و نشاط را در جامعه گسترش داد. وی در بخش دیگری از سخنان خود به حماسه 7 اسفند ملت ایران و حضور حداکثری پای صندوقهای رای اشاره و اضافه کرد: مردم در جمعه هفته گذشته اقتدار سیاسی خودشان را به جهانیان نشان دادند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود