28 فروردین 1395
شماره خبر: 161271

تکمیل کانال ساحل شرقی کُردان برای آب‌رسانی به کشاورزان منطقه

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تکمیل کانال ساحل شرقی کُردان برای آب‌رسانی به کشاورزان منطقه


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تکمیل کانال ساحل شرقی کُردان برای آب رسانی به کشاورزان این منطقه را جزو اقدامات فرمانداری در سال جاری اعلام کرد.
ابوالقاسم پالیزگیر پیگیری به منظور تکمیل بنای فیزیکی مصلی های شهر هشتگرد و چهارباغ را از جمله مهم ترین اقدامات فرماندار ساوجبلاغ در سال جاری دانست و اظهار کرد: تکمیل کانال ساحل شرقی کردان برای آب رسانی به کشاورزان این منطقه نیز در سال جاری صورت می پذیرد. وی بیان کرد: نبود کانال بتنی در این منطقه سبب شده علی رغم وجود تمام مشکلات آبی شاهد هرز رفتن این سرمایه عظیم شویم از این رو در نظر داریم این مهم را ساماندهی کنیم.
تست آب تصفیه خانه شهر جدید هشتگرد انجام شد
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به تاکیدات دولت در راستای لزوم حفاظت از محیط زیست در تمامی ابعاد، گفت: پیرو تحقق این مطلب تصفیه خانه شهر جدید هشتگرد آماده شده و از مرحله تست آب نیز گذر کرده است. وی با بیان اینکه شروع کار پروژه تصفیه خانه فاضلاب انسانی شهر هشتگرد از دیگر اقدامات فرمانداری ساوجبلاغ در سال جاری به شمار می آید، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کلنگ آغاز به کار تصفیه خانه شهرک صنعتی شهر جدید هشتگرد دهه فجر سال ۹۴ بر زمین زده شد تکلیف کردیم پروژه تصفیه خانه ناحیه صنعتی هشتگرد ظرف مدت زمان دو سال به بهره برداری برسد.
تکمیل ظرفیت کارخانه سیپروکس در دستور کار
پالیزگیر با تاکید بر اینکه با بهره برداری هر یک از این پروژه ها بخش عمده ای از مشکلات آبی کشاورزان منطقه برطرف می شود، تصریح کرد: عملیات اجرایی شهرک صنعتی ساوجبلاغ در سال جاری آغاز می شود. وی با بیان اینکه در راستای اشتغال زایی و رفع موانع تولید اقدامات موثری نظیر تعیین و تکلیف ناحیه صنعتی ماموت در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: تکمیل ظرفیت کارخانه سیپروکس از دیگر امور این بخش است. فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در پایان احداث نمایشگاه دائمی عرضه کالا را یکی از دیگر اقدامات فرمانداری این شهرستان در راستای رفع موانع تولید عنوان کرد و گفت: پیگیری های لازم به منظور تکمیل شهرک صنعتی برکت همچنین حفظ اشتغال موجود صورت می گیرد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود