29 فروردین 1395
شماره خبر: 161368

استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی البرز برای ترویج فرهنگ مدرسه سازی

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی البرز برای ترویج فرهنگ مدرسه سازی


استاندار البرز بر اهمیت استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی استان که اغلب دارای برندهای ملی هستند، برای ترویج فرهنگ مدرسه سازی تاکید کرد.
سید حمید طهائی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با بیان اینکه باید از ظرفیت مردمی در بخش های مختلف استفاده کرد و نسبت به واگذاری امور به مردم و سازمان های مربوطه اهتمام داشت، اظهار کرد: وجود سازمان های مردم نهاد در استان ظرفیتی محسوب می شود که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. وی با تاکید بر اینکه باید امورات مختلف در بخش های گوناگون جامعه دسته بندی شود تا بتوان با برنامه ریزی دقیق تری در این عرصه وارد عمل شد، اضافه کرد: کوچک سازی امور به واسطه استفاده بیشتر از ظرفیت های مردمی نکته حائز اهمیتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. استاندار البرز با بیان اینکه به واسطه کوچک سازی امور هر فرد به اندازه توان خود وارد عمل شده که به طور قطع تحقق این مطلب نتایج ارزنده و مثبتی را برای استان و منطقه به همراه دارد، افزود: استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی استان که اغلب دارای برندهای ملی هستند نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
برگزاری مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز اقدامی ریاکارانه نیست
وی با اشاره به اینکه در رابطه با توسعه مدرسه سازی با بهره گیری از ظرقیت خیرین باید نسبت به ترویج فرهنگ و توسعه تبلیغات درون شهری نیز با جدیت وارد عمل شد، گفت: تجلیل و تکریم از مقام خیرین در عرصه های مختلف نیز باید مورد توجه قرار گیرد و این مطلب به بازه زمانی خاص اختصاص داده نشود. طهائی در پایان بیان کرد: برگزاری مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز به نوعی بستر توسعه این امر خداپسندانه را بیش از گذشته فراهم می کند از این رو نباید این دسته از اقدامات را اقدامات ریاکارانه تصور کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود