8 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 161927

معوقه هاي بانكي و سرمايه در گردش مشكل واحدهاي توليدي البرز است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

معوقه هاي بانكي و سرمايه در گردش مشكل واحدهاي توليدي البرز است


مديركل دفتر امور اقتصادي و بين الملل استانداري البرز با اعلام رصد مشكلات واحدهاي صنعتي و توليدي در اين استان گفت: معوقه هاي بانكي و سرمايه در گردش از مشكلات اين واحدها به شمار مي رود.
صمد بهزاد افزود: با توجه به قرار گرفتن درسال 'اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل ' با دستور ويژه استاندار البرز طرح نظارت بر واحدهاي توليدي و صنعتي و رصد مشكلات آنها در بازديدهاي ميداني و عملياتي مورد توجه قرار گرفت. وي ادامه داد: اعضاي ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي با حضور در اين واحدها به همراه اعضاي كارگروه رفع و تسهيل موانع توليد وضعيت واحدهاي توليدي و صنعتي را از نزديك مورد بررسي قرار دادند. بهزاد گفت: براساس تصميمات هيات دولت در راستاي منويات مقام معظم رهبري با برگزاري نشست هاي مختلف اين موانع مورد بررسي قرار گرفت و اكنون در مسير گره گشايي مشكلات واحدهاي توليدي و صنعتي قرار گرفته ايم. وي خاطرنشان كرد: اولين گام در مسير توسعه اقتصادي البرز شناسايي واحدهاي غيرفعال و نيمه فعال است تا با استفاده از منابع موجود چرخه آنها به حركت در آمده يا شتابان شود .
بهزاد اضافه كرد: گام بعدي استفاده از سرمايه گذاري هاي داخلي و خارجي است كه از مدت ها قبل مورد پيگيري قرار گرفته تا بتوان هرچه بيشتر درمسير توليد قرار گرفت . وي يادآورشد: صنعت مواد غذايي ،دارو و توربين هاي برق البرز حرف اول را در كشور و منطقه خاورميانه مي زند بنابراين ظرفيتهاي مذكور فرصتي مغتنم در اقتصاد به شمار مي رود كه بايد نهايت بهره را از آنها برد . دراستان البرز سه هزار و 500 واحد صنعتي فعاليت دارد .

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود