1 خرداد 1395
شماره خبر: 163449

دیدار نمایندگان مردم کرج، اشتهارد وآسارا از شیرخوارگاه امام علی (ع)

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دیدار نمایندگان مردم کرج، اشتهارد وآسارا از شیرخوارگاه امام علی (ع)


" دکترمحمد جواد کولیوند " و " سردار عزیز اکبریان " نمایندگان مردم کرج ، اشتهارد ،آسارا در مجلس شورای اسلامی به همراه تعدادی از خیرین استان البرز میهمان " داریوش بیات نژاد " مدیر کل بهزیستی استان البرز در مرکز شیرخوارگاه امام علی (ع) بودند وضمن بازدید از تمامی قسمت های شیرخوارگاه ساعاتی را به حضور در جمع کودکان بی سرپرست اختصاص دادند.
در این دیدار " بیات نژاد " مدیر کل بهزیستی البرز در خصوص نحوه ی فعالیت بهزیستی و مشخصا شیرخوارگاه امام علی ( ع ) توضیحاتی را ارائه کرد و گفت : شیرخوارگاه باید بصورت حکومتی اداره شود و یک خیر بعنوان اسپانسر کمک حال شیرخوارگاه باشد. وی در ادامه تاکید کرد: بنده معتقدم اگر خیرین نباشند گذران امورات بهزیستی به سختی انجام می پذیرد. مدیر کل بهزیستی البرز از فرصت به دست آمده استفاده کرد و در خصوص پایین بودن حقوق پرسنل توضیحاتی ارائه و عنوان کرد باور کنید به این حقوق فقط میتوان به چشم کمک هزینه زندگی نگاه کرد و با توجه به اذعان سازمان مدیریت 7 میلیارد کسری بودجه داریم و از نمایندگان محترم درخواست کرد با جدیت و اهتمام لازم پی گیر حق و حقوق کارمندان بهزیستی باشند. در ادامه" بیات نژاد " گفت : تا کنون حتی یک نامه از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و نماینده محترم ولی فقیه را در استان البرز بی پاسخ نگذاشته ایم به این دلیل که اعتقاد دارم امیدواری مردم به شما نمایندگان محترم مجلس است و بنده به شخصه از هیچ کمکی در این خصوص فروگذار نخواهم کرد.
وی در ادامه گفت : در کشور ما رسیدگی به آسیب های اجتماعی از اولویت های جمهوری اسلامی ایران است به دلیل اینکه آسیب های اجتماعی نسبت به تهدید های خارجی و نظامی تهدیدی بزرگتر محسوب می شود. وی در پایان سخنانش افزود : مطمئن هستم هر دو بزرگوار با توجه به محبوبیتی که در بین مردم دارید و جایگاهتان در مجلس شورای اسلامی میتوانید به بهزیستی کمک های شایانی نمایید. نمایندگان مجلس نیز ضمن ابراز خوشحالی از دعوت امروز و گذراندن اوقاتی خوش با کودکان بی سرپرست عنوان کردند که از هیچ کوششی در حمایت از سازمان بهزیستی فروگذاری نخواهند کرد. " دکتر کولیوند " در مورد حق و حقوق پرسنل سازمان بهزیستی گفت : از طریق سازمان مدیریت و با دعوت از آقای " قائمی " با جدیت پیگیر احقاق حقوق پرسنل بهزیستی البرز خواهیم بود. "دکتر محمد جواد کولیوند " در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اتفاقات سیاسی و اجتماعی امیدواریم از نیمه دوم امسال روند بهبود وضعیت در جامعه را بیش از پیش شاهد باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود