3 خرداد 1395
شماره خبر: 163553

برگزاری همایش ازدواج سالم در مشکین دشت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

برگزاری همایش ازدواج سالم در مشکین دشت


همایش ازدواج سالم در راستای زندگی جوانان با محوریت ازدواج سالم با حضورفرماندار ،معاون سیاسی انتظامی ،بخشدار مشکین دشت ،سرپرست شبکه بهداشت،و برخی از مسولین و خانواده ها در مشکین دشت برگزار شد.
این همایس به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس به مناسبت هفته جوان وسبک زندگی جوانان ،برپا شد. فرماندار فردیس ضمن گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر و سوم خرداد و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی ، آرامش و آسایش و امنیت را مدیون خون شهیدان عنوان کرد. مهندس زمانی در این همایش ،صداقت را مهمترین اصل در پایه و اساس ماندگار در زندگی مشترک خواند و اظهارداشت ؛همانگونه که اسلام دین صداقت و راستگویی است ، عدم صداقت در رفتار و کرداردچار مشکلات زیادی در روابط زندگی مشترک خواهد شد. مهندس زمانی تظاهرسازی به غیر از واقعیت را بی پایه و اساس دانست و افزود ،اقدام به تظاهر باعث سست شدن پایه های زندگی و عدم مدیریت در زندگی سالم خواهد بود. وی خاطرنشان کرد؛مشکلات زندگی و طلاق ، نسبت به گذشته افزایش یافته و یکی از دلایل آن سطح توقعات است که زوج جوان باید واقع بین و واقعیت گرا باشند و براساس داشته ها ی خود نسبت به زندگی سالم تصمیم گیری کنند. دکتر فلاح نژاد نیزدر این همایش الگوی فرزند پروری پدر و مادر را در راستای ازدواجهای موفق مهم وضروری خواند و اظهار داشت خانواده ها چنانچه بتوانند نسبت به اصول صحیح تربیتی ورفتاری فرزندان درست اقدام کنند در آینده نسل جوان پویا و کم توقع خواهیم داشت.
دکتر فروتن کارشناس خانواده نیز در این همایش ضمن بیان دیدگاهها بر نقش ازدواج سالم و موفق در نسل جوان و خانواده ،معتقد به اصول پایه های محکم زندگی در صداقت رفتار و گفتار بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود