25 خرداد 1395
شماره خبر: 164559

فرمانداری کرج اجازه برگزاری کنسرت‌های فاقد شئونات اسلامی را نمی‌دهد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

فرمانداری کرج اجازه برگزاری کنسرت‌های فاقد شئونات اسلامی را نمی‌دهد


فرماندار کرج با بیان اینکه کنسرت‌هایی که تمام شئونات اسلامی و عرف در آن رعایت شود مورد حمایت ما‌‌ست، گفت: اما در کنسرت‌هایی که شئونات در آن رعایت نشود مورد حمایت نخواهد بود.
محمد تقی ایرانی در نشست خبری که با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی دولت یازدهم برگزار شد، اظهار داشت: دولت در راستای توسعه روابط بین‌الملل اقدامات چشم‌گیری انجام داده است. وی با اشاره به سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در سطح شهر و استان ‌گفت: 70 سازمان مردم‌نهاد وجود دارد که 52 موسسه فعال و 18 موسسه غیر‌فعال هستند.ایرانی با اشاره به درصد فعالیت این موسسات، عنوان کرد: در حوزه اجتماعی 10 مورد که 15درصد فعال، درحوزه بهداشت و سلامت 5 مورد که 10درصد فعال، در حوزه فرهنگی 6مورد که 11درصد ف عال،در حوزه محیط زیست 3مورد که 6درصد فعال،درحوزه آموزش 4مورد که 8درصد فعال و در حوزه بانوان 4مورد که8درصدفعال هستند. فرماندار کرج گفت:در چند ماه اخیردر سال 95 چهار جلسه در هیئت نظارت برگزار شد که 4 مجوز در بحث سازمان‌های مردم‌نهاد صادر شد و 7 مورد هم موافقت صودت نگرفت،که با پیگیری‌های لازم قرار براین شد که مشکلات این مجوزها حل شود تا بتوانند دوباره مجوز بگیرند. فرماندار کرج با اشاره به اینکه شهرستان کرج پایلوت جمعیتی و مهاجرتی دارد، افزود: با وجود شهرک‌های صنعتی و باغات بسیار در اطراف کرج و بحث صنایع دستی این شهر با سیل فراوانی از مردم که برای تفریح و گردش به این شهر می‌آیند مواجه است که این امر موجب آسیب‌های جدی و بحران‌های اجتماعی زیادی نیز می‌شود. وی افزود‌: در توسعه تشکل‌های سیاسی پیشگام و به دنبال پیگیری جریانات مختلف شهرستان برای به سرانجام رساندن آن هستیم.
ایرانی با اشاره به برگزاری کنسرت‌ها در شهرستان کرج‌ افزود: اگر کنسرت‌ها با شئونات اسلامی برگزار شود هیچ کس حق جلوگیری از آن را ندارد و تنها مراجع قانونی از جمله شورای تامین و دادستان می‌تواند در صورت مشاهده تخلف در این کنسرت‌ها اقدام به عدم برگزاری آن کنند. فرماندار کرج با بیان اینکه کنسرت‌هایی که تمام شئونات اسلامی و عرف در آن رعایت شود مورد حمایت ما‌‌ست، گفت: اما در کنسرت‌هایی که شئونات در آن رعایت نشود مورد حمایت نخواهد بود.


منبع: تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود