26 خرداد 1395
شماره خبر: 164703

وحدت و تلاش مشترک مسئولان موفقیت می آفریند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

وحدت و تلاش مشترک مسئولان موفقیت می آفریند


استاندار البرز رمز موفقیت مسئولان را وحدت و تلاش مشترک به دور از موازی کاری ها قلمداد کرد و گفت: فضای وحدت بخشی در این استان حاکم است که رهاورد آن رونق و توسعه و امیدآفرینی در بین مردم جامعه خواهد بود.
«وحدت و تلاش مشترک موفقیت می آفریند»، این جمله کلیدی "سیدحمیدطهائی" استاندار البرز در جمع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولان و مدیران شهری و استانی، در آیین افتتاح "خانه ملت" بود. استاندار البرز در بدو سخنان خود به دیدار مسئولان نظام اسلامی با مقام معظم رهبری و اصلی ترین مولفه از نگاه ایشان در بحث اتحاد و همدلی برای توسعه و پیشرفت کشور اشاره کرد.
طهائی با بیان اینکه اصلی ترین مسئله عنصر "وحدت و تلاش مشترک" است، این دو شاخصه را رمز موفقیت مسئولان این استان دانست و از همکاری نمایندگان مردم در خانه ملت برای همراهی با دولت قدردانی کرد و گفت: فضای وحدت بخش کشور در مسیر فرامین مقام معظم رهبری،"اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" به این استان نیز تسری یافته و ساری و جاری در اقدامات مسئولان استان البرز است.
طهائی تشکیل فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی را از گام های عملیاتی دولت در البرز اعلام کرد و گفت: تمامی نهادها و سازمان ها در تحقق راهبردهای اقتصاد مقاومتی باید کمک رسان و یاری دهنده دولت باشند. استاندار البرز همچنین اتفاق برجام را موجب گشایش فرصت های اقتصادی فرا روی تولیدگران داخلی قلمداد کرد و با اشاره به بازدیدهایی که در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید،طول این مدت از کارخانه ها و واحدهای صنعتی و تولیدی داشته، به اذعان تولیدکنندگان داخلی این فرصت را سبب ساز انعقاد قراردادهای مستقیم با کشورها و گنجاندن محصولات تولیدی در سبد اقتصادی آنها با رویکرد صادرات برشمرد. وی با بیان اینکه باید از این فرصت نهایت بهره داری را داشته باشیم، سفر اخیر هیات اقتصادی البرز به روسیه و ایجاد بسترهای همکاری مشترک با مسکو را پیش زمینه مناسبات تجاری و اقتصادی دانست و گفت: در شرایطی که ترکیه روسیه را تحریم کرده است، پُر شدن فروشگاه های زنجیره ای منطقه ای و بین المللی روسیه توسط جمهوری اسلامی فرصتی برای ارز آوری برای کشور خواهد بود.
نماینده عالی دولت در استان، سیاست و استراتژی در سرمایه گذاری خارجی را تقویت بخش خصوصی و دستیابی به بازارهای بزرگ جهانی برشمرد. نیل به حق جمهوری اسلامی از سهم خود در اوپک، مهمترین نگاه دولت با افزایش سطح تولید داخلی بود که طهائی به آن اشاره داشت. وی در این رابطه بیان کرد: آثار تحریم ها به تدبیر دولت یازدهم برطرف شده، در صورتی که سهم صادرات نفت کشور تا سقف رسمی اوپک افزایش یابد میزان صادرات نفت به پیش از تحریم باز خواهد گشت. استاندار البرز فضای امید بخش و تحول اقتصادی و پیشرفتی که امروز در جامعه حکم فرماست را مرهون حضور مردم در انتخابات اسفندماه دانست. طهائی در محور دیگری از سخنان خود به موضوع افتتاح پروژه های مرتبط با رفع گره های ترافیکی در نقاط پر تردد شهری اشاره کرد و گفت: بخشی از مسائل و مشکلات مردم نظیر ترافیک و... با بهره برداری از پروژه ها حل و فصل می شود و این قبیل اقدامات به نوعی گشایش در کار مردم است. وی افتتاح خانه ملت را نیز برای اولین بار در کشور اتفاق جدید و بدیعی دانست که فرصت خدمت گذاری هرچه مطلوب تر به مردم و شهروندان را از سوی نمایندگان خود در بهارستان سبب ساز خواهد شد.استاندار البرز همچنین تکمیل پروژه شهید همت در ادامه ورودی به استان که به نام شهدای البرز مزین شده است را نیز مصداق دیگری از خدمت به مردم برای گره گشایی قفل ترافیکی در کلانشهر کرج اعلام کرد و با اشاره به پیگیری معاونان رئیس جمهور محترم در این زمینه گفت: تأمین اعتبار 100 درصد این پروژه توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور انجام و تکمیل این مسیر با احداث تونل 600 متری بیلقان به راه شهدای البرز در شمال شهر کرج منتهی خواهد شد و این پروژه ملی با سرعت در حال تکمیل است. استاندار البرز پیش از افتتاح رسمی خانه ملت، پروژه شهری تقاطع غیر همسطح کرج، مزین به نام " شهید کیانپور" را نیز با حضور نمایندگان مردم در مجلس، شهردار کرج و جمعی مدیران و مسئولان استانی به بهره برداری رساند. حضور مدیران ارشد استان، فرمانداران، مسئولان شهری، چهره های ورزشی، مردم و خانواده های معظم شهدا در آیین افتتاح خانه ملت قابل توجه بود. "خانه ملت" که برای نخستین بار در کشور احداث شده است، با هدف تسهیل در رسیدگی به امور مردم، در مساحتی بالغ بر 2400 متر مربع و در شش طبقه توسط شهرداری کرج راه اندازی شده است. در خانه ملت نمایندگان مردم کرج،اشتهارد و آسارا و در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان خبرگان رهبری نیز اسکان خواهند داشت. ساختمان خانه ملت در محل بلوار گلزار شهدا، روبروی مرکز بسیج دانشجویی واقع شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود