29 خرداد 1395
شماره خبر: 164773

بازدید استاندار البرز از کارگاه های عمرانی راهسازی

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بازدید استاندار البرز از کارگاه های عمرانی راهسازی


استاندار البرز ضمن حضور در محل پروژه در حال تکمیل" شهدای البرز" در ادامه پروژه شهید همت، مسیر جاده گردشگری چالوس – کندوان و آزاد راه تهران - شمال را مورد بازدید میدانی قرار داد.
سیدحمیدطهائی" روز جمعه با همراهی مدیران عمرانی خود،راهی راه های نیمه تمام استان شد و بازدیدی میدانی از طرح های ملی در حوزه راهسازی داشت، مصداق دیگری از اقدام و عمل مسئولانه.
طهائی در حالی که معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیرکل دفتر فنی و مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز وی را همراهی می کردند، ابتدا پای پروژه "شهدای البرز" که در امتداد مسیر اتوبان شهید همت در حال احداث است،حاضر شد و روند تکمیل این طرح را در گفتگو با پیمانکار پروژه مورد ارزیابی قرار داد. وی پیشنهادات فنی برای تسریع در تکمیل هر چه سریعتر این مسیر داشت. امتداد راه "شهدای البرز" به کنار گذر شمالی کلانشهر کرج متصل می شود و بار ترافیکی محدوده ورودی استان البرز با تکمیل این طرح به سمت اراضی شمالی هدایت خواهد شد. شهرداری کرج مجری تکمیل اراضی مذکور می باشد.
در حال حاضر دهانه تونل های این مسیر در حال گشایش است،طبق اظهارات پیمانکار تا 15 ماه عملیات حفاری محدوده مسیر شهدای البرز ادامه خواهد داشت که با تأکید استاندار باید هر چه سریعتر این روند شتاب به خود گیرد. استاندار البرز احداث بزرگراه شمالی کرج را موجب کاهش قابل توجه بار ترافیک ورودی استان دانست. طهائی در ادامه از مسیر جاده چالوس – کندوان بازدید داشت. تکلیفی که در ستاد اقتصاد مقاومتی استان پیرامون ساماندهی رودخانه و مسیرهای گردشگری به آب منطقه ای البرز محول شده، دستمایه دریافت گزارشی از مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان و طرح برنامه های اولویت دار این سازمان در ساماندهی هر چه سریعتر این پروژه بود. استاندار البرز در ادامه با همراهی مدیران عمرانی خود، مسیر شهرستانک به لانیز در آزاد راه تهران – شمال در محدوده استان البرز را از تونل های در حال حفاری طی کرد و ارزیابی از وضعیت اجرای طرح های عمرانی استان در توسعه راه ها داشت، آنچه که سهم عمده ای در کاهش ترافیک و کوتاهی مسیرها منتهی به این استان و شمال کشور ایفا خواهد کرد.
در این بازدید علاوه بر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز و مدیرکل روابط عمومی استانداری نیز استاندار را همراهی کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود