2 تیر 1395
شماره خبر: 165107

رقابت های سیاسی نباید سبب دوری از اخلاق شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

رقابت های سیاسی نباید سبب دوری از اخلاق شود


معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهوری در خصوص اخلاق رقابت و آیین پهلوانی در سیاست گفت: رقابت های سیاسی نباید سبب دوری از اخلاق شود.
محمد تقی ایرانی افزود: در سال های گذشته بداخلاقی های سیاسی مانند دورغ و سیاه نمایی توسط عده ای درجامعه حاکم شد. وی ادامه داد: بدون پای بندی به اصول اسلامی، اخلاقی و عرفی نمی توان به نتیجه رسید چراکه مردم امروز شاهد عملکرد مسئولان هستند و در نظام اسلامی قائل به رقابت جوانمردانه هستیم که در طول تاریخ انتخابات رئیس جمهوری گذشته برخی از بداخلاقی ها را شاهد بودیم.
ایرانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری نیز گفت: گفتمانی که مقام معظم رهبری مورد توجه قرار می دهد گفتمان ارزش ها، اخلاق و ادب اسلامی است که باید مد نظر قرار دهیم. فرماندار کرج اضافه کرد: آرایی خوب است که پشتوانه اخلاق و فرهنگ باشد چراکه بی اخلاقی قابل سرایت به جامعه است و اگر در گفتمان دورغ داشته باشیم بد اخلاقی عمومی را به همراه دارد. وی خاطرنشان کرد: به جای دورغ باید اخوت وصداقت را داشت بطوریکه رقابت سیاسی سبب نشود که از اخلاق اسلامی دور شویم . ایرانی با اعلام اینکه رئیس جمهوری برنامه های خود را ارائه داده است، گفت: مردم برنامه های ایشان را تایید کردند واخلاق مناسب شخص رئیس جمهوری به مجموعه مدیران سرایت کرده است. معاون استاندار البرز، دولت یازدهم را دولتی با اخلاق دانست و گفت: این دولت فشارهای زیادی را تحمل می کند اما بخاطر پیشه کردن اخلاق موفقیت های زیادی کسب کرده و می کند. وی در خصوص همکاری نیروهای انقلاب برای کارنامه انقلاب نیز اظهار کرد: دلسوزان و انقلابیون برای رئیس جمهوری یک جایگاه دارند و انقلاب گری نگاه تند نیست بلکه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی بود که مدافع حق مظلومان است.فرماندار کرج تاکید کرد:اگر بتوانیم بیکاری و بسیاری از مشکلات را در حوزه اقتصاد و فرهنگ با تبعیت از رهبری برطرف کنیم درآن صورت بزرگترین خدمت را به دولت کرده ایم.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود