9 تیر 1395
شماره خبر: 165494

رضایتمندی مردم از شاخص های مهم برای بررسی عملکرد مدیران است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

رضایتمندی مردم از شاخص های مهم برای بررسی عملکرد مدیران است


استاندار البرز رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم و میزان رضایتمندی از مسئولان را ملاک و شاخصه ای متقن برای ارزیابی سطح عملکرد مسئولان دانست.
سیدحمیدطهائی در جمع فرمانداران و مدیران استان البرز، افزود: حل و پیگیری مشکلات مردم باید در اولویت کاری مسئولان استان قرار داشته باشد. وی با تأکید بر تداوم دیدارهای مردمی مسئولان و رسیدگی به دغدغه های آنان ادامه داد: با میزان رضایتمندی مردم می توان عملکرد مسئولان را بر کفه سنجش و ارزیابی قرار داد. استاندار البرز همچنین با متذکر شدن ضرورت رفع موانع بروکراسی اداری گفت: مشکلات مردم نباید با خلاء های سیستم بروکراسی گره بخورد و مانعی شود بر دیگر مشغله های مردمی که به دستگاه ها مراجعه دارند. وی عدم پاسخگویی بموقع به مردم را از مولفه های مهم در عدم رضایتمندی از عملکرد مسئولان دانست و افزود: این مساله باید مورد توجه قرار گیرد و اگر مراجعه ای به دستگاه ها می شود مسئولان موظف به پاسخگویی بموقع در عین پیگیری رفع مشکل باشند. استاندار البرز بازدیدهای مسئولان از روند ارائه خدمات دستگاه های زیر مجموعه را نیز مهم خواند و خاطرنشان کرد: ضرورت دارد که مدیران کل از حوزه های مرتبط کاری بازدید داشته باشند تا روند اجرای امور را رصد و ارزیابی کنند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود