15 تیر 1395
شماره خبر: 165882

دولت الکترونیک در ساوجبلاغ شتاب بیشتری می گیرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

 دولت الکترونیک در ساوجبلاغ شتاب بیشتری می گیرد


جلسه هماهنگی اجرای دولت الکترونیک در شهرستان ساوجبلاغ با حضور مسئولین آی تی استانداری البرز و مدیران ادارات پست و مخابرات در فرمانداری ساوجبلاغ بر گزار شد.
فرماندارساوجبلاغ با بیان اینکه این فرمانداری در اجرای بسیاری از برنامه ها وسیاستهای دولت پیشرو بوده است گفت:باتمام توان دراجرای دولت الکترونیک پیگیر وبه دنبال ارائه خدمات مطلوب خواهیم بود.
وی افزود:تلاش می کنیم تا با یک سرعت مضاعف به مجموعه استانی نزدیک شویم. پالیزگیر با معرفی قبادی معاون برنامه ریزی واداری مالی خود بعنوان مسئول دولت الکترونیک درساوجبلاغ گفت:ما نقش هماهنگ کننده دستگاهها درشهرستان هستیم وبا برگزاری هفتگی جلسات کارگروه درحوزه های تخصصی موارد را پیگیری می کنیم ودر جلسه شورای اداری هم بصورت جزئی تر اطلاع رسانی خواهیم کرد.
وی این شهرستان را بعنوان اولین شهرستان استان در اجرای این طرح دانست وافزود:درخواست داریم تا ساوجبلاغ بعنوان اولین شهرستان در سطح استان مطرح شود تا بتوانیم زیرساختها را برای خدمات بهتر بخصوص برای مردم توسعه دهیم. فرماندارساوجبلاغ گفت:دفاتر پیشخوان نقش مهمی درخدمت رسانی الکترونیکی به مردم دارند که باید از نظر کمیت هم افزایش یابند. پالیزگیر افزود: 25 روستا برای فعال کردن دفاتر ict آماده است تا روستائیان هم از این ظرفیت به نحو مطلوبی استفاده نمایند. وی گفت:ابتدا دستگاههای دولتی را به فرمانداری وسپس به ادارات کل مرتبط وصل خواهیم کرد . فرماندار با اشاره به لزوم راه اندازی دولت الکترونیک درشهرستان افزود:برای راه اندازی شبکه درشهرستان،مخابرات باید سریعا"نسبت به انتقال شبکه فیبر نوری به شهرک اداری اقدام کند تا بدون معطلی کارها آغاز شوند. معاون اداره کل فناوری واطلاعات استان البرز هم از نصب یکسری تجهیزات خبر داد وگفت:درصدد تقویت وراه اندازی شبکه قوی ارتباطی دراستان هستیم تا زودتر مشکلات موجود مرتفع وبتوانیم ادارات را به استان متصل نماییم.
زمانی افزود:سعی می کنیم با کم کردن هزینه ها اینترنت ارزانتری به روستاها داده شود .وی بابیان اینکه تمامی منابع باید دیجیتالی شود گفت:درتلاش هستیم تاارتباط شهرستانی با کیفیتی به استان ایجاد کنیم به طوری که پورتالهای شهرستان همردیف با استان بروز شده وعمل نمایند

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود