15 تیر 1395
شماره خبر: 165911

گزینه معاونت سیاسی امنیتی استان البرز کیست؟

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

گزینه معاونت سیاسی امنیتی استان البرز کیست؟


فتح الله حقیقی از نیروهای اصلاح طلب وزارت کشور است که هم اکنون معاونت سیاسی امنیتی را در استانداری بوشهر سکان دار است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از«تیتریک»، مدتی است که اخباری و شایعاتی در خصوص جابجایی مسئول معاون سیاسی امنیتی استان البرز در حال مطرح شدن است. حجت الله ملاصالحی مسئول کنونی این پست می باشد که گفته می شود عملکرد وی از نظر پایتخت و جناح های سیاسی قابل نقد است.
این مباحث از زمانی مطرح شد که در انتخابات سال گذشته صد درصد نمایندگان البرز از میان اصولگرایان به مجلس راه یافتند و فشار بر استاندار و وزارت کشور در این خصوص افزایش یافت. در این مورد برخی شنیده حاکی از این است که جابجایی ملاصالحی قطعی است و گزینه بعد فتح الله حقیقی از نیروهای اصلاح طلب وزارت کشور است که هم اکنون همین پست را در استانداری بوشهر سکان دار است.
فتح الله حقیقی کیست؟
فتح الله حقیقی 51 ساله و متولد ساوه، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد جهانی است و در سال ۷۶تا ۸۴ در دولت اصلاحات فرماندار قم بوده مسئولیت‌هایی هم در وزارت کشور داشته است. عضویت در هیئت امناء منطقه آزاد سلفچگان، عضو هیئت مدیره توسعه اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س)، رئیس اتاق فکر آمار وزارت کشور، رئیس اتاق فکر جی آی اس وزارت کشور و نماینده وزارت کشور در شورا و کمیته‌های تخصصی آمار و تبصره 16 بخش دیگری از سوابق اجرایی حقیقی است. در زمینه تحقیقات و مطالعات نیز اقدام به تدوین شاخص‌های کمی برای ارزیابی وظایف و ماموریت‌های حوزه مختلف وزارت کشور، تهیه و تدوین شرح وظایف و حدود انتظارات در فرمانداری و استانداری (قابل ارزیابی به شکل کمی)، تدوین طرح عملیاتی کردن ارزیابی شاخص‌های عملکرد دستگاه‌ها و نهادها کرده است. وی در دوره دولت نهم و دهم به عنوان کارشناس در وزارت کشور حضور داشت و بعد از روی کار آمدن دولت اعتدال در سال 93 جانشین محمد حسن پرآور در معاونت سیاسی امنیتی استانداری بوشهر شد. البته گمانه زنی ها در حالی است که هیچ گونه اظهار نظر قطعی از سوی مقامات وزارت کشور و یا استانداری البرز صورت نگرفته است، اما محمد جواد کولیوند در چند سخنرانی و گفت وگو نسبت به این جابجایی اعلام موضع نموده و از ملاصالحی حمایت کرده است. ملاصالحی تنها نماینده بومی مردم البرز در سطح مدیران استانداری البرز است که جابجایی او از این جهت نیز مورد انتقاد بسیاری از رسانه ها و مسئولین قرار گرفته است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود