26 تیر 1395
شماره خبر: 166429

برنامه ریزی برای ایجاد مشوق های صادراتی درالبرز

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

برنامه ریزی برای ایجاد مشوق های صادراتی درالبرز


معاون اقتصادی و توسعه امور منطقه ای استانداری البرز گفت: بسیاری از بخش های صادراتی البرز نیازمند حمایت و مشوق است که این امر باید کارشناسی وبرنامه ریزی شود.
عبادلله کامکار در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز برضرورت ساماندهی سفر هیات های خارجی تأکید کرد و افزود: کتاب اقتصادی البرز باید تدوین و در این سفرها به مقامات کشورهای خارجی معرفی شود. وی اظهار کرد: در بحث خواهرخواندگی البرز و ایوانوا که پیش نویس تفاهم نامه اقتصادی ابتدایی آن نیز رد و بدل شده است، باید با تقسیم کار کار پیگیری شود.
وی با تأکید بر لزوم معرفی ظرفیت های استان به سران اقتصادی روسیه افزود: کتاب اقتصاد روسیه زیر چاپ رفته که از این رو باید پتانسیل های استان نیز در قالب کتاب جامعی به مقامات و سران روسی معرفی شود. معاون استاندار با اشاره به اینکه یکی از مشکلات صادراتی مسئله بسته بندی است، تصریح کرد: اصلاح امور در بسته بندی صادرات میوه و سبزیجات روسیه باید در اولویت باشد. کامکار لزوم ساماندهی در سفر هیات های خارجی به استان را نیز مورد تأکید قرار داد و گفت: ورود تیم های اقتصادی که از هر کشور به استان باید دارای ساختار و انسجام درستی باشد همچنین ضروری است که کلیه مدیران ارشد استان از رهاوردهای این سفرها بهره مند شوند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود