26 تیر 1395
شماره خبر: 166436

برگزاری آزمون کنکور 95 با حضور 5379 داوطلب در فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

برگزاری آزمون کنکور 95 با حضور 5379 داوطلب در فردیس


مهندس زمانی فرماندار ،حجت الاسلام دکتر ایمانی امام جمعه ،دکتر فلاح نژاد معاون سیاسی انتظامی ،حسنی بخشدار مرکزی ،خانم فهمیده رییس آموزش پرورش فردیس و چند تن از مسئولان از حوزه های برگزاری کنکور در سطح شهرستان بازدید کردند.
مهندس زمانی ضمن بازدید از از این حوزه ها اظهار داشت :هدف از این بازدید ،بررسی روند برگزاری و شروع در زمان مقرر و امکانات موجود دراین کنکور بود که خوشبختانه همه چیز طبق برنامه بود و با توجه به صحبتی که بااولیا دانش آموزان شد آنان نیز از نحوه برگزاری رضایت کامل داشتند. فرماندار از برگزاری آزمون کنکور 95 در 4 حوزه آموزش پرورش و تعداد 961 نفر و یک حوزه در دانشگاه که در مجموع 5379 نفر درکل شهرستان در 2 روز خبر داد. فرماندار فردیس درادامه افزود : امروز در 4حوزه در رشته های ریاضی وفنی، 5 حوزه در علوم تجربی که 2حوزه مربوط به پسران و 3 حوزه مربوط به دختران ،برگزار می شود.
وی ضمن قدردانی ازمدیریت و کادر اجرایی آموزش پرورش شهرستان ،اظهار داشت تعداد 161 نفر کادر اجرایی و 45 نفر در حوزه ستادی این آزمون را برگزار کرده و روند برگزاری مطلوب بوده است . وی همچنین از حضورسازمانهای خدمات رسان ، در کنار عوامل اجرایی برگزاری کنکور بیان داشت ،آتش نشانی ،اورژانس ،در محل برگزاری مستقر هستند. آزمون کنکور سراسری95 فردیس در هنرستانهای شهید غلامی ،پنج تن آل عبا ،و دبیرستانهای شهید رحیمی وشهید رجایی برگزار شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود