26 تیر 1395
شماره خبر: 166440

زندان‌های البرز پایلوت استفاده از انرژی خورشیدی می‌شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

زندان‌های البرز پایلوت استفاده از انرژی خورشیدی می‌شوند


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز گفت: زندان های استان البرز به عنوان پایلوت استفاده از انرژی خورشیدی و تولید انرژی از پسماند در نظر گرفته شود.
ذبیح الله قائمی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی البرز که در سالن جلسات شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اعلام اینکه این جلسه دهمین جلسه ستاد فرماندهی استان است، اظهار کرد: برگزاری این جلسات به صورت هفتگی انجام می شود. وی با بیان اینکه دو برنامه رادیویی برای توسعه مبحث اقتصاد مقاومتی در صدا و سیمای استان راه اندازی شده است، افزود: مدیران کل برنامه، اقدام و عمل حوزه اقتصاد مقاومتی سازمانخود را از طریق صدا و سیما ارائه دهند. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی البرز خاطرنشان کرد: اجرای برنامه تلوزیونی صدا و سیما با موضوع اقتصاد مقاومتی در دستور کار است.
وی با اشاره به اینکه گزارش هفتگی اقدام و عمل باید با امضا استاندار به معاون اول رییس جمهور ارائه شود، تصریح کرد: پنجمین گزارش عملکرد استان آماده شده است. وی بیان کرد: درصدد هستیم زندان های استان البرز به عنوان پایلوت استفاده از انرژی خورشیدی و تولید انرژی از پسماند در نظر گرفته شود. قائمی با تاکید بر لزوم جمع بندی مشکلات شهرستان ها، گفت: مشکلات شهرستان ها توسط فرمانداران شناسایی و راه حل اقتصادی برای رفع آن ارائه شود. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی البرز گفت: در نظر داریم با تشکیل کارگروهی در معاونت عمرانی زمینه جذب تسهیلات فراهم شود. وی افزود: دستگاه های اجرایی نظیر بسیج سازندگی، پست بانک، سازمان امور عشایر، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راهداری، بهزیستی و کمیته امداد باید با تشکیل کارگروه نسبت به جذب تسهیلات ۵۶ میلیاردتومانی برای ایجاد اشتغال در روستاها اهتمام داشته باشند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود