29 تیر 1395
شماره خبر: 166694

حمایت معلولان زمینه را برای زندگی عادی آنان فراهم می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

حمایت معلولان زمینه را برای زندگی عادی آنان فراهم می کند


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز با تاکید براجرای طرح های مناسب سازی در این استان گفت :حمایت از معلولان زمینه را برای زندگی عادی آنان بیش از پیش فراهم می کند.
حمید رضا عسگری مورودی در آیین تجلیل 68 ورزشکار و معلول قهرمان جهانی و بین المللی در مجتمع فرهنگی و تفریحی میلاد کرج افزود: معلولان بخش مهم و تاثیرگذار جامعه هستند که مانند سایر افراد عادی از حقوق لازم باید برخوردار باشند. وی ادامه داد: این افراد برای داشتن زندگی عادی مانند سایر افراد جامعه نیاز امکانات رفاهی و خدماتی بیشتر از جمله مناسب سازی خیابان ها و معابر دارند.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: ازسوی دیگر زندگی معلولان باید برای همه ما درس باشد تا با اجرای طرح های پیشگیری از معلولیت ها و آموزش های مهارت های زندگی هرچه بیشتر در جهت آگاهی بخش اقشار جامعه تلاش کنیم. عسگری گفت: در هفته بهزیستی سال گذشته شماری از مسئولان با استفاده از ولیچر مسیر میدان هفت تیر تا چهار راه طالقانی کرج را طی کردند و بصورت ملموس با سختی تردد در خیابان های این کلانشهر آشنا شدند بنابراین باید هرچه سریعتر برای اجرای طرح های مناسب سازی اقدام کرد. وی خاطرنشان کرد: معلولیت ناتوانی نیست و معلولان برای زندگی کردن در کنار سایر افراد جامعه نیاز به حمایت دارند که این حمایت ها لازم است با هماهنگی هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی تامین شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود