29 تیر 1395
شماره خبر: 166700

گازرسانی مطالبه بحق اهالی آسارا

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

گازرسانی مطالبه بحق اهالی آسارا


فرماندار شهرستان کرج گازرسانی به بخش آسارا را مطالبه بحق اهالی اعلام کرد و گفت: گلنگ این پروژه قبل از دهه فجر سال جاری زمین زده می شود.
محمدتقی ایرانی در جلسه شورای مدیریت بحران استان البرز که در سالن جلسات هتل گاجره برگزار شد، با اشاره به اینکه بخش آسارا به سبب جایگاه ویژه جغرافیایی از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: پس از وقوع سیل سیجان خسارات فراوانی به اهالی، تاسیسات، راه، آب و برق منطقه وارد شد. وی با بیان اینکه در این حادثه شاهد از دست دادن هشت نفر از هموطنان خود بودیم، افزود: باید به این نکته اذعان داشت که فراتر از بضاعت استانی اقدامات ضروری انجام شده است. فرماندار شهرستان کرج خاطرنشان کرد: گازرسانی یکی از مطالبات جدی اهالی روستاهای محور کرج - چالوس به ویژه بخش آسارا است که پیرو این مهم طرح های مطالعاتی مناسبی در نظر گرفته شده است. وی تصریح کرد: امید است بتوان تا قبل از دهه فجر سال جاری پروژه گازرسانی به بخش آسارا کلنگ زده شود.
همچنین در ادامه مجید موسوی مدیرکل جهادکشاورزی استان البرز با بیان اینکه میزان ۴ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان خسارات اعلامی در حوزه جهادکشاورزی در پی سیل سیجان بوده است، افزود: این مهم در کرج یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مصوب و میزان ۳۶۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده است. وی با تاکید بر اینکه در روستای سیجان در مجموع ۱۳۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعتبار هزینه شده است، تصریح کرد: این اعتبارات به ترتیب در روستاهای کندر و لانیز ۱۰۹ و ۱۴۰ میلیون تومان هزینه شده است. مدیرکل جهادکشاورزی استان البرز در پایان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۲۰۰ میلیون تومان بدهی داریم، گفت: کل اعتبار تخصیصی به شهرستان طالقان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده که از این میزان ۳۷۵ میلیون دریافتی بوده است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود