30 تیر 1395
شماره خبر: 166722

استاندار البرز:مسابقات جهانی اسکی روی چمن درپیست دیزین برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

استاندار البرز:مسابقات جهانی اسکی روی چمن درپیست دیزین برگزار می شود


استاندار البرز گفت:مسابقات جهانی اسکی روی چمن در پیست بین المللی دیزین برگزار خواهد شد.
سیدحمید طهائی در بازدید از پیست اسکی دیزین گفت: انتظار می رود با رفع نواقص و ایرادات موجود بتوان به نحو احسن از عهده این میزبانی برآییم و این مسابقات بدون کم و کاستی اجرایی شود. طهائی با اشاره به مصوبات جلسه امروز در جریان دیدار از روستای سیل زده سیجان، اظهار کرد: امسال درصدد تامین اعتبارات مورد نیاز پروژه های نیمه تمام استان هستیم که این امر به جد در دستور کار قرار دارد.
وی گفت: در روستاهای خسارت دیده و دیگر نقاط نباید مسیر آب را مسدود کنند، در این بخش قرار بر این شد مسیل ها باز باشد و پل های ساخته شده توسط اشخاص بر اساس دید کارشناسی احداث شود.
طهایی با تاکید بر اینکه برخی از منازل درست در بستر رودخانه ساخته و کاملا از کف رودخانه پی گرفتند که به طور قطع باید تخریب شوند، اظهار کرد: قرار بر این شد راه و شهرسازی، منابع طبیعی و بنیاد مسکن زمین معوض برای جابجایی ساکنان را تامین کند. استاندار البرز بیان کرد: جاده کرج-چالوس در سال شاهد تردد میلیون ها نفر است اما متاسفانه این محور زیبا کشش این میزان تردد را ندارد. وی افزود: با توجه به گردشگری بودن جاده قرار بر این شد با مدیریت حوزه عمرانی و دستگاه های اجرایی نظیر امور آب، راه و شهرسازی، منابع طبیعی، محیط زیست و میراث فرهنگی نشستی پیرامون تهیه طرح گردشگری محور کرج-چالوس برگزار شود. وی با بیان اینکه مصوب شد سامانه اطلاع رسانی هشدار سیل در رودخانه های استان البرز راه اندازی شود، گفت: این مهم با مسولیت آب منطقه ای استان اجرایی خواهد شد. طهایی عنوان کرد: 30 درصد اعتبارات برای مشکلات مناطق سیل زده به دستگاه های اجرایی تخصیص داده شده بود و دستگاه ها توجهی به اعتبار نکرده اما سعی در انجام وظایف به شکل مطلوب دارند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود