3 مرداد 1395
شماره خبر: 166988

عبور از روحانی به نفع کشور و اصلاح‌طلبان نیست

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

عبور از روحانی به نفع کشور و اصلاح‌طلبان نیست


عضو هیات موسس حزب اتحاد ملت و نماینده مردم کرج در مجلس ششم در پاسخ به اینکه موضوع پروژه عبور از روحانی توسط مجموعه اصلاح‌طبان کشور چقدر صحت دارد گفت: اگرچه روحانی تا کنون به برخی از شعارهای خود عمل نکرده و اصلاح‌طلبان به عملکرد آن انتقاداتی دارند؛ اما طرح موضوع عبور از روحانی در انتخابات 96 نه به نفع کشور و نه به نفع اصلاح طلبان است.
محمدحسین خلیلی اردکانی در پاسخ به اینکه موضوع پروژه عبور از روحانی توسط مجموعه اصلاح‌طبان کشور چقدر صحت دارد، گفت: اگرچه روحانی تا کنون به برخی از شعارهای خود عمل نکرده و اصلاح‌طلبان به عملکرد آن انتقاداتی دارند؛ اما طرح موضوع عبور از روحانی در انتخابات 96 نه به نفع کشور و نه به نفع اصلاح طلبان است. وی تصریح کرد: با وجود همه واقعیت‌های موجود، انتقادات وارده به دولت یازدهم و شعارهای محقق نشده روحانی در قبال اصلاح‌طلبان، اما روند کنونی به خوبی پیش می‌رود و در حال حاضر اصلاح‌طلبان چاره‌ای جز همکاری با دولت برای انتخابات سال 96 ندارند. این نماینده مجلس ششم افزود: اگر اصلاح‌طلبان در این موضوع کوتاهی کنند؛ دوباره شاهد روی کار آمدن تندروها خواهیم بود. وی در توضیح گلایه‌های عارف از برخی اعضای لیست امید و احتمال حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 گفت: تصمیم‌گیری در مجموعه اصلاح‌طلبان با خرد جمعی است و عارف نیز بر اساس همین خرد جمعی اقدام می‌کند. این عضو هیات موسس حزب اتحاد ملت افزود: از همین رو، عارف در انتخابات آتی حضور نخواهد داشت. خلیلی اردکانی اعلام کرد: حتی اگر احتمال موفقیت اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 نیز وجود داشته باشد؛ بعید به نظر می‌رسد که اصلاح‌طلبان در مقابل روحانی قرار گیرند.
دبیر حزب اتحاد ملت البرز در بخش دیگری از سخنان خود به عهدشکنی برخی از اعضای لیست امید و انتقادات وارد شده به آنان اشاره کرد و گفت: درست است که برخی از اعضا از نردبان امید بالا رفتند و زیر آن زدند اما در آن شرایط، ما چنین رفتاری را پیش‌بینی می‌کردیم. وی افزود: اصلاح‌طلبان با وجود چنین اتفاقاتی از این حمایت ناراضی نیستند؛ چرا که با این کار بسیاری از افراد تندرو که در مجلس نهم نماینده بودند در مجلس دهم جایی ندارند. این نماینده ششمین دوره از مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمی‌توان انتظار داشت که افراد حاضر در مجلس دهم سوپراصلاح‌طلب باشند و از این مجلس انتظار عملکردی مشابه مجلس ششم داشت. خلیلی اردکانی افزود: همین که حاصل کار خروج نیروهای تندرو و مجلسی بدون مخالفت گسترده و حامی دولت شده، در شرایط موجود راضی کننده است. وی در پایان اعلام کرد: قبل از شکلگیری مجلس دهم نیز کسی انتظار نداشت تحولی آنچنانی در ورود اصلاح‌طلبان رخ دهد چون رد صلاحیت‌ها نیرویی برای اصلاح‌طلبان باقی نگذاشته بود.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود