11 مرداد 1395
شماره خبر: 167423

تکمیل نظام پایش 21 دستگاه اجرایی استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تکمیل نظام پایش 21 دستگاه اجرایی استان البرز


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز گفت: نظام پایش و ارزیابی 21 دستگاه اجرایی استان تکمیل شده و جلسات متعددی در راستای پیگیری روند واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی برگزار شده است.
ذبیح الله قائمی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز که در سالن شهدای دولت استان برگزار شد، افزود: اولین برنامه تلوزیونی و پنجمین برنامه رادیویی صدا و سیمای استان البرز با موضوع اقتصاد مقاومتی تولید شد. وی با اشاره به اینکه حمایت از صادرات غیرنفتی از مهم ترین برنامه های در دستور کار این جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی است، ادامه داد: با توجه به این امر اقدامات موثری تاکنون صورت گرفته و در آینده نیز پیگیری می شود. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز گفت: ارائه عملکرد ستادفرماندهی استان به سخنگوی دولت را از دیگر اقدامات است که مجموعه عملکرد توسط استاندار البرز به سخنگوی دولت ارائه می شود. قائمی افزود: نظام پایش و ارزیابی 21 دستگاه اجرایی استان تکمیل شده و جلسات متعددی در راستای پیگیری روند واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی برگزار شده است.
وی اضافه کرد: تا کنون 116 پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی در استان البرز احصا شده است، که در این رابطه درصدد تبادل نظر ویژه ای برای طی مراحل واگذاری پروژه ها هستیم.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود