13 مرداد 1395
شماره خبر: 167650

رفع تحریم ها خدمت بزرگ دولت برای رفع موانع سرمایه گذاری خارجی بود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

رفع تحریم ها خدمت بزرگ دولت برای رفع موانع سرمایه گذاری خارجی بود


معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: رفع تحریم ها، خدمت بزرگی بود که دولت تدبیر و امید برای رفع موانع سرمایه گذاری خارجی در بخش های مهم صنعتی و تولیدی در کشور انجام داد.
محمد تقی ایرانی در دیدار با جمعی از سرمایه گذاران بخش خصوصی و تولیدکنندگان داخلی افزود: برنامه ریزی بر مبنای رویکرد اقتصاد مقاومتی، می توان از این ظرفیت برای ورود تکنولوژی های جدید به کشور و اجرای طرح های مشارکتی، استفاده کرد. وی ادامه داد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی ، حمایت از تولید کنندگان داخلی برای ارتقاء کیفیت محصول و تقویت رقابت پذیری در اقتصاد بسیار ضروری است.
ایرانی اضافه کرد: یکی از مهمترین اصول ایجاد ثبات در اقتصاد ملی، حمایت همه جانبه هدفمند از تولیدات داخلی است و دولت تدبیر و امید، با ایجاد تسهیلات لازم برای تولیدکنندگان در این راستا با جدیت اقدام نموده است. فرماندار کرج گفت: ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران در ستاد تسهیلات بررسی می شود و از راه اندازی و بهره برداری از پروژه هایی که موجب ایجاد رفاه و توسعه در کشور شوند، حمایت می شود.
وی با اشاره به برخی خدمات ارائه شده از سوی دولت در جهت تسهیل سرمایه گذاری در بخش های مختلف تولیدی و صنعتی، افزود: به هر حال، برجام اجرا شود یا نشود، اولویت نظام و دولت دکتر روحانی، اجرای کامل سیاست های اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری است. فرماندار کرج با اشاره به تلاش دولت تدبیر و امید برای حمایت از بخش خصوصی و واگذاری تصدی گری بسیاری از خدمات به بخش خصوصی، گفت: دولت یازدهم ، به دنبال آن است که با واگذاری ارائه خدمات به بخش خصوصی، راه را برای حضور مردم در امور اقتصادی بیش از پیش هموار کند. وی افزود: در اجرای سیاست های دولت، واگذاری امور به مردم نیز اولویت ما خواهد بود. معاون استاندار البرز ، ضمن تقدیر از تلاش و پی گیری تولیدکنندگان داخلی برای ارتقاء کیفیت محصولات و توسعه فعالیت و رقابت در بازارهای جهانی، بار دیگر حمایت همه جانبه دولت تدبیر و امید برای به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد کشور را یادآور شد. ایرانی ابراز امیدواری کرد: با فرهنگ سازی برای خودداری از خرید کالاهای خارجی می توان گام های موثری را در حمایت از اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی برداشت .

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود