20 مرداد 1395
شماره خبر: 168064

سند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به زودی تصویب می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

سند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به زودی تصویب می شود


مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران گفت که سند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تهیه شده و به زودی مصوب می شود که در آن مصادیق و دایره فعالیت شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زیر مجموعه آن به وضوح مشخص شده است.
غلامرضا یاوند عباسی در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان که عصر سه شنبه در سالن جلسات استانداری البرز برگزار شد، گفت: یکی از عواملی که به جد در دستور این سند قرار دارد تعمیم مصادیق ایثار از دفاع مقدس به جامعه است. وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت چنین قابلیتی را دارد که در سراسر وجوه و ابعاد جامعه اشاعه پیدا کند و این شورا باید درصدد ترویج این نگاه در ابعاد مختلف زندگی مردم باشد. مشاور وزیر کشور با اشاره به اینکه باید در قالب چنین جلساتی اقدامات ارزشمند، ماندگار و مستمری صورت گیرد اضافه کرد: جامعه ایثارگران متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست بلکه در راستای کمک به دولت جمهوری اسلامی ایران حرکت می کند. وی گفت: جامعه ایثارگران متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست بلکه در راستای کمک به دولت جمهوری اسلامی ایران حرکت می کند.
مشاور وزیر کشور با اشاره به اختصاص ساختمانی مستقل برای شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کشور، افزود: این اقدام به معنای اهمیت اهداف این شورای فرابخشی است که اختیار تعیین تکلیف برای بنیاد شهید و امور ایثارگران را نیز دارد.وی گفت: باید از ظرفیت های دولت برای توسعه و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت بهره برد و یکی از بهترین الگوها در این رابطه دیدار مستمر رییس جمهور از خانواده های شهدا و ایثارگران است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود