23 مرداد 1395
شماره خبر: 168222

بررسی عملکرد کارگروه های تخصصی مدیریت بحران البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بررسی عملکرد کارگروه های تخصصی مدیریت بحران البرز


معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار البرز در نشست شورای مدیریت بحران برای بررسی عملکرد 14 کارگروه تخصصی این شورا، گفت: عملکرد کارگروه های تخصصی مدیریت بحران به طور ویژه بررسی می شود.
هیربد معصومی دراین نشست با تاکید براینکه خبرنگاران بهترین دستگان نظارتی بر عملکرد نهادهاو سازمانهای اجرایی هستند، گفت: درسال گذشته 262 مصوبه از این کارگروها با برگزاری نشست های مختلف شاهد بودیم که امروز با نزدیک شدن به نیمه اول سال تنها 60 مصوبه داشته ایم. وی تاکید کرد: لازم است تلاش بیشتری از سوی کارگروه های تخصصی این شورا انجام پذیرد، ضمن اینکه برخی از کارگروه ها از جمله سیل ، بهداشت و درمان ، امداد و نجات ،امنیت و اطلاعات ، فناوری ،حمل و نقل عملکرد قابل قبولی داشتند و برخی نیز از جمله کارگروه اطلاع رسانی عملکردی نداشتند. معصومی با اشاره به وقوع سیل در سیجان در سال گذشته، گفت: باید تمام خانه های روستایی بیمه شوند چراکه به هنگام بروز حوادث طبیعی دولت نباید خسارت دهد و بیمه ها دراین بین باید به وظایف خود به خوبی عمل کنند .
وی اضافه کرد: مردم را باید در این زمینه هرچه بیشتر آگاه کرد و بخشداران نیز پیگیری های لازم را داشته باشند بنابراین باید هرچه بیشتر اعتماد سازی را بین مردم و بیمه ها ایجاد کرد و در شهرها نیز شهرداریها زیر نظر مدیریت بحران وظیفه مدیریت بحران شهر را دارند . معصومی خاطرنشان کرد: باید تدبیرکنیم مدیریت بدون هزینه ای داشته باشیم و در موضوع اقتصاد مقاومتی امرموز باید علاوه بر مدیریت بر درآمد مدیریت بر هزینه هم داشت و بر واگذاری هرچه بیشتر پروژه ها به بخش خصوصی تاکید می شود .وی گفت: برای مواقع بحران در حوزه آب و برق باید امکانات را فراهم کرد تا مردم دچار مشکل نشوند تا ارائه خدمات بهتری صورت گیرد . معاون استاندار البرز تاکید کرد: برای طرح جامع خطر پذیری نیز اعتبارات لازم از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور پیش بینی شده است .

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود