25 مرداد 1395
شماره خبر: 168387

پیام تبریک فرماندار کرج به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

پیام تبریک فرماندار کرج به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی


پیام تبریک فرماندار کرج به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه کرج، "محمد تقی ایرانی" ، معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج، در پیامی سالروز به یاد ماندنی ورود غرور آفرين آزادگان به ميهن اسلامي را تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحيم

إِنَّ الَّذينَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَيهِمُ المَلائِكَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتي كُنتُم توعَدونَ سوره مبارکه فصلت( آیه ۳۰)
آزادگان، بزرگمردانی هستند که با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارها و شكنجه های جسمی و روحی دشمن پایداری كرده و با سربلندی به میهن اسلامی بازگشتند تا به حق اسطوره های صبر و استقامت ایران اسلامی در طی هشت سال دفاع مقدس گردند. بیست و ششم مرداد ماه یادآور بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شده است. روزی که به عطر حضور دوباره عزیزانی که بوی شهیدان را با خود داشتند، معطر گشته است. اینجانب به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان کرج، ضمن پاسداشت سلحشوری ها و فداکاری ها و تکریم جانفشانی های تمامی شهدای بزرگوار، جانبازان سرفراز و آزادگان غیور ، سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی را به این سنگرداران اسلام و انقلاب اسلامی و خانواده شریف آنان و به تمامی هموطنان به ویژه شهروندان شهرستان کرج تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید آن دارم که همه ما به برکت خون پاکان و رشادت دلاوران، در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج)، با بهره گیری از اندیشه بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و تدابیر ریاست محترم جمهور، رهروان خوبی برای راه شهدای والامقام بوده و در دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، موفق باشیم.
محمد تقی ایرانی

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود