4 شهریور 1395
شماره خبر: 168988

ثبت نام از متقاضیان همکاری در طرح سرشماری البرز آغاز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ثبت نام از متقاضیان همکاری در طرح سرشماری البرز آغاز شد


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز گفت: ثبت نام از متقاضیان همکاری در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن این استان آغاز شده است .
ذبیح الله قائمی در دیدار با فرمانداران و معاونان برنامه ریزی فرمانداری های استان البرز افزود: ثبت نام از متقاضیان همکاری در این طرح تا 25 شهریور ماه جاری ادامه دارد و متقاضیان با مراجعه به سایت ثبت نام سرشماری به آدرس http://s95.sci.org.irمشخصات خود را در سامانه وارد و کد رهگیری دریافت کنند . وی ادامه داد:اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن با روش های الکترونیکی - اینترنتی ویژگی منحصر به فرد سرشماری سال جاری به شمارمی رود . قائمی گفت: امروزه گرایش به استفاده از اینترنت در زندگی روزمره وفعالیت ها به طور فزاینده ای به عنوان روش ارتباطی بین شهروندان درحال افزایش است .
وی اضافه کرد: بررسی روش های جمع آوری داده در سرشماری های جمعیت در کشورهای مختلف نشان می دهد سرشماری اینترنتی برای کشورهای پرجمعیت و وسیع مقرون به صرفه بوده و سبب کاهش در زمان اعلام نتایج و هزینه ها می شود . رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز از مسئولان دستگاه های اجرایی خواست کارکنان حوزه فعالیت خود را برای مشارکت ثبت اطلاعات خانواری خود از روش اینترنتی ترغیب کنند .

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود