6 شهریور 1395
شماره خبر: 169052

فرماندار فردیس : کارنامه دولت تدبیر و امید درخشان است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

فرماندار فردیس : کارنامه دولت تدبیر و امید درخشان است


فرماندار فردیس با اشاره به ارزیابی عملکرد دولت درسه سال گذشته گفت: طی این مدت کارنامه دولت تدبیر و امید درخشان بوده است.
علی قنبر زمانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان فردیس افزود: قبل از سال 92 روز به روز بر قیمت کالاها در کشور افزوده می شد که با تلاش دولت تدبیر و امید و با بکارگیری نیروهای مجرب و توانمند کنترل شدو امروز شاهد تورم یک رقمی در کشور هستیم. زمانی گفت: افزایش صادرات نفتی از یک میلیون و صدهزار بشکه به دومیلیون و 500 بشکه در روز از دستاوردهای دولت یازدهم است و صادرات غیر نفتی از واردات در 80 سال گذشته پیشی گرفته است. وی بیان کرد: اجرای طرح سلامت برای نخستن بار در کشور، افزایش شاخص بورس، تکمیل 50 درصد باقی مانده مسکن مهر بدون خسارت،کاهش کالاهای قاچاق، افزایش تولید خودرو، رشد منظم تولید فولاد، ثبات اقتصادی، رشد هزینه عمرانی،افزایش سهام، بهبود رتبه اعتباری ایران، خودکفایی در تولید بنزین از توفیقات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید بوده است.
فرماندار فردیس گفت: چهار سال پیش ایران از جمله بزرگترین کشورهای وارد کننده گندم بود در حالیکه برغم خشکسالی های چندین ساله و تنگناهای مالی، امروزه ما صادر کننده گندم هستیم. قنبرزمانی افزود: شهرستان فردیس با کمبود فضای آموزشی مواجه است از آنجایی که این کمبود به صورت روزافزون جامعه اموزشی ما را آزار می دهد از طرفی بودجه احداث برای فضای آموزشی جدید برای ما مقدور نیست از خیرین مدرسه ساز می خواهیم ما را در ساخت مدرسه یاری کنند. وی اظهار کرد: ساخت دو مدرسه خیرساز در مشکین دشت آغاز شده است و امیدوارم با کمک خیرین بتوانیم فضاهای آموزشی را در این شهرستان افزایش بدهیم. قنبرزمانی گفت: در بخش درمانی فقیر هستیم با وزیر بهداشت نشستی در خصوص احداث بیمارستان 160 تختخوابی فردیس داشتیم و امیدوارم هر چه زودتر تجهیز کارگاه شود. وی ادامه داد: با راه اندازی اتاق اصناف شهرستان فردیس توانستیم واحدهای صنفی را ساماندهی کنیم. وی اظهار کرد: ساماندهی دستفروشان فردیس در دستور کار شهرداری قرار گرفته است تا مشکل اصناف در این بخش حل شود. فرماندار فردیس گفت:اداره آموزش وپرورش فردیس استقلال خود را بدست آورد و سومین نشت خود را برگزار کرد. قنبرزمانی افزود: با شرکت تعاونی توسعه منطقه هیات موسس را راه اندازی شد این شرکت کارهای عمرانی شهرستان را انجام می دهد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود