6 شهریور 1395
شماره خبر: 169157

اشکالات دولت را گوشزد نکنیم تبدیل به "وکیل‌الدوله" می‌شویم

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اشکالات دولت را گوشزد نکنیم تبدیل به "وکیل‌الدوله" می‌شویم


رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: ضمن حمایت باید اشکالاتی که در دولت است را نیز بگوئیم چرا که اگر مجلس نگوید وکیل الدوله می‌شود.
عزیز اکبریان در نشست شورای اداری خراسان‌رضوی اظهار داشت: کمیسیون صنایع و معادن یکی از کمیسیون‌های فعال مجلس است که با 6 وزارتخانه ارتباط مستقیم و با بقیه ارتباط غیرمستقیم دارد.
وی افزود: وزارت صنعت، ارتباطات، دفاع، تعاون و نفت وزارتخانه‌هایی است که ارتباط مستقیم با آن داریم در واقع ضمن حمایت باید اشکالاتی که در دولت است را نیز بگوئیم چرا که اگر مجلس نگوید وکیل الدوله می‌شود. اکبریان با اشاره به ضرورت فعال‌کردن واحدهای تعطیل و نیمه‌تعطیل گفت: سابقه نشان‌داده با مصادره و تعطیل‌کردن به جایی نمی‌رسیم و باید تلاش خود را افزایش دهیم ضمن اینکه بسیاری از صنایع ما به روز نیستند و نوآوری صنعت و تکنولوژی ضرورت دارد. رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به لایحه مطالبات پیمانکاران و بیمه‌ها گفت: امیدواریم نقدینگی در جامعه با حفظ تورم، افزایش یابد ضمن اینکه کار لایحه برنامه ششم در کمیسیون صنایع و معادن به اتمام رسیده است. وی درباره قراردادهای نفتی گفت: درآمد ما به نزدیک به 20 میلیارد دلار از نفت رسیده پس قراردادهای نفتی را باید به روال قانونی خود سپرد. در میادین مشترک باید استخراج نفت ما به 35 درصد برسد چرا که کشورهایی نظیر قطر و عربستان این سهمیه را می‌برند.




منبع: تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود