7 شهریور 1395
شماره خبر: 169187

429 نفر در نظرآباد مشغول به کار شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

429 نفر در نظرآباد مشغول به کار شدند


فرماندار نظرآباد اعلام کرد که با گشایش پروژه های تولیدی و خدماتی هفته گرامیداشت دولت در این شهرستان 429 نفر مشغول به کار شدند.
حجت الله صادقی در آیین گشایش 54 پروژه عمرانی ، تولیدی ، خدماتی و فرهنگی در نظرآباد که با حضور استاندار البرز انجام شد، افزود: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال اجرا شده است. وی خاطرنشان کرد: امروز جاده صالحیه به صفرخواجه به طول 4 کیلومتر با اعتباری بالغ بر12میلیارد ریال ، اتاق عمل بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) باصرف 25 میلیارد ریال ، مدرسه 12 کلاسه شهدای دانش آموز با اعتباری بالغ بر15 میلیارد ریال از جمله پروژه هایی بود که مورد بهره برداری قرار گرفت. وی گفت : شرکت فوم گستر با اعتبار 110 میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال 90 نفر ازپروژه های گشایشی امروز بود.
صادقی از افتتاح پروژه ای با بیش از 1200 نفر اشتغالزایی تا چند ماه آینده در شهرستان نظرآباد خبر داد. وی گفت : در دولت تدبیر وامید اقدامات خوبی انجام شده اما متاسفانه بعضا قصد ندارند این اقدامات را ببینند و سعی بر تخریب ونقد غیر منصفانه دارند. درششمین روز از گرامیداشت هفته دولت، مسئولان استانی و شهرستان نظرآباد ابتدا با حضور در گلزار شهدای صالحیه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و با نثار و گل و فاتحه یاد و خاطره 317 شهید نظرآباد را گرامی داشتند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود