28 آذر 1395
شماره خبر: 171469

تشدید نظارت بر بازار «شب یلدا» در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تشدید نظارت بر بازار «شب یلدا» در کرج


سرپرست فرمانداری ویژه کرج، از تشدید نظارت بر عرضه میوه، آجیل و شیرینی، و قیمت گذاری بر مبنای کیفیت محصولات عرضه شده در آستانه شب یلدا خبر داد.
علی قنبر زمانی در جلسه تنظیم بازار شهرستان کرج، اظهار کرد: با توجه به اینکه در چند روز آینده به دلیل مراسم شب یلدا، خرید میوه، آجیل و شیرینی در بازار افزایش می یابد، باید علاوه بر نظارت بر قیمت های عرضه این محصولات در بازار، از کیفیت محصول ارائه شده به شهروندان متناسب با قیمت عرضه آن اطمینان حاصل کنیم. وی در ادامه اضافه کرد: برای این کار طرح نظارت بر بازار از ۲۲ آذر ماه اجرا شده و اکیپ های متعددی با حضور نمایندگانی از صنعت و معدن و تجارت، اتحادیه های اصناف، تعزیرات حکومتی و مرکز بهداشت کرج در مراکز عرضه میوه و آجیل حضور یافته و ضمن نظارت بر روند ارائه خدمات و کیفیت کالاهای عرضه شد ه به شهروندان، در صورت مشاهده تخلف با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهند داد. زمانی در ادامه تصریح کرد: کارشناسان تیم بازرسی باید با دقت کیفیت کالاهای عرضه شده به مردم را بررسی کنند تا قیمت محصول با درجه بندی کیفیت آن تناسب داشته باشد و از ارائه محصولات بی کیفیت که برای سلامتی خانواده ها مضر است نیز جلوگیری شود. سرپرست فرمانداری ویژه کرج با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی شهروندان در صورت مشاهده تخلف در اصناف از طریق سامانه ۱۲۴ گفت: سامانه ۱۲۴، آماده دریافت شکایات مردمی پیرامون کالا و خدمات است از شهروندان انتظار داریم برای کاهش تخلف در ارائه محصولات بی کیفیت، عدم درج قیمت بر کالاها، گرانفروشی و سایر تخلفات از این دست، با این سامانه تماس بگیرند. زمانی افزود: شعب سیار و کشیک تعزیرات حکومتی برای برخورد قانونی با متخلفان با جدیت اقدام می کنند.
زمانی برخورد مناسب کسبه با شهروندان را خواستار شده و گفت: فرهنگ تکریم مشتری، باید در تمام اصناف نهادینه شود و خریداران با احساس رضایت از نحوه برخورد، عملکرد و پاسخگویی فروشندگان، محل خرید را ترک کنند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود