24 دی 1395
شماره خبر: 172865

رفع موانع تولید 666 واحد صنعتی البرز با همت دولت تدبیر و امید

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

رفع موانع تولید 666 واحد صنعتی البرز با همت دولت تدبیر و امید


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار البرز گفت که با همت دولت و تدبیر و امید و در کارگروه های رفع موانع و تسهیل تولید این استان در سال جاری موانع تولید در 666 واحد صنعتی رفع شد.
عبادالله کامکاردرنشست اقتصاد مقاومتی استان البرز که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال برگزاری است، افزود: دراین مدت 60 نشست کارگروه برگزار شده که 773 پرونده با تصویب 986 مصوبه مورد بررسی قرار گرفته است. وی ادامه داد: 70درصد مشکلات واحدهای تولیدی در سال جاری مطرح و رفع شده و مابقی نیز به دلیل تصمیماتی که درانتظار هماهنگی با بانک های تهران است، در حال رفع شدن است.
کامکار گفت: همچنین در خصوص رفع آلودگی هایی که برخی از صنایع برای البرز دارند نیز پیگیری هایی صورت گرفته و توانستیم با میانجیگری بین واحدها و بانک ها نیز مشکلات 265واحد تولیدی را با پرداخت 227میلیارد تومان مرتفع کنیم. وی خاطرنشان کرد: صادرات البرز دارای مشکلاتی است که دراین زمینه لازم است انسجام و ساماندهی لازم صورت گیرد و یک محوریت برای آن ایجاد کرد. کامکار افزود: دربخش حمل و نقل، بسته بندی و فقدان نمایشگاه بین المللی مشکل داریم که برغم ظرفیت های بالا، مشکلاتی وجود دارد که باید تدابیر لازم اندیشیده شود. وی ادامه داد: اکنون با حضور سرمایه گذاران کشورهای روسیه و اوکراین در تلاش برای دستیابی به توسعه اقتصادی هرچه بیشتر استان هستیم.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود