25 بهمن 1395
شماره خبر: 174658

تشکیل ستاد مدیریت بحران در شهرستان های استان ضرورت دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تشکیل ستاد مدیریت بحران در شهرستان های استان ضرورت دارد


مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز گفت که به منظور ایجاد هماهنگی در مدیریت بحران شهرستان ها، تشکیل ستاد مدیریت بحران در شهرستان های البرز ضرورت دارد.
مهدی مهرور در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: با توجه به حادثه پلاسکو این جلسه به دستور استاندار در خصوص بررسی امکانات و تجهیزات استان در بحران های این چنینی تشکیل شد. وی ادامه داد: در استان البرز برخی حوادث طبیعی به دلیل بی توجهی به محیط زیست بوده از این رو مردم و مسئولان استان دغدغه های جدی در این رابطه دارند.
مهرور با اشاره به چهارشنبه آخر سال و ضرورت آمادگی دستگاه های امدادی و خدمات رسان، گفت: بر این اساس باید تمامی دستگاه های مرتبط برنامه های خود را برای مقابله و مدیریت بحران احتمالی اعلام کنند.
وی افزود: طرح استقبال ایمن از بهار مانند سال گذشته باید با همکاری و تعامل تمامی اعضا ستاد بحران استان اجرایی شود و در این رابطه حضور مدیران و روسای سازمان ها ضرورت دارد. مدیرکل مدیریت بحران استانداری خاطر نشان کرد: دستگاه های خدمات رسان کشیک های مجهز را باید داشته باشند و استقرار ماشین آلات راهداری و سوخت کافی در محورهای مواصلاتی از اهم امور محسوب می شود. وی با اشاره به وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: موضوع تامین ارزاق و نان باید مدیریت شود تا مردم در این رابطه با کمبود مواجه نشوند. مهرور افزود: همپوشانی دستگاه ها برای تامین تجهیزات لازم در تعطیلات نوروز و ایام قبل از تعطیلات از اهم امور است. وی در پایان اضافه کرد: امید است با برنامه ریزی های صورت گرفته و تمهیدات ویژه ای که اندیشیده می شود شاهد معضلات و مشکلات جدی نباشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود