19 اسفند 1395
شماره خبر: 175918

کتابخانه شهرک بعثت با گذشت چهار سال احداث نشده است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

کتابخانه شهرک بعثت با گذشت چهار سال احداث نشده است


در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس به گذشت چهار سال از وعده ساخت کتابخانه شهرک بعثت واقع در مشکین‌دشت اشاره شد وعده‌ای که گویی به دست فراموشی سپرده‌شده است.
محمدرضا فلاح نژاد در سی و پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس با اشاره به فرارسیدن چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: هرساله به دلیل استفاده از مواد محترقه خسارات جبران‌ناپذیری به برخی افراد وارد می‌شود. معاون سیاسی فرمانداری فردیس با اشاره به تأثیر رسانه‌ها در کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و از رسانه‌ها خواست در آگاهی بخشی به جامعه تلاش کنند تا شاهد کاهش حوادث جبران‌ناپذیری در سطح شهرستان باشیم. فلاح نژاد با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر حوادث چهارشنبه آخر سال باعث وارد آمدن خسارت‌های جبران‌ناپذیری شده است، گفت: والدین موظف‌اند فرزندان خود را در رابطه با آسیب‌های جبران‌ناپذیر مواد محترقه آگاه سازند.
ساماندهی تبلیغات محیطی در فردیس با کمک اتاق اصناف
وی در بخش دیگری به ساماندهی تبلیغات محیطی شهرستان فردیس با همکاری اتاق اصناف این شهرستان اشاره کرد و افزود: بهتر است از استند های سطح شهر برای تبلیغات آموزشی در جهت افزایش آگاهی مردم استفاده شود. معاون سیاسی فرمانداری فردیس افزود: ازاین‌پس محتوای تابلوهای تبلیغاتی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس کارشناسی و پس‌ازآن مجوز نصب داده شود.
مشکین‌دشت به برگزاری شورای فرهنگ عمومی مستقل احتیاج دارد
در ادامه این نشست یوسفعلی نظاملو رئیس شورای شهر مشکین‌دشت با اشاره به اینکه بخش مشکین‌دشت جمعیتی بالغ‌بر ۸۰ هزار نفر دارد، گفت: این شهر ازلحاظ مسائل فرهنگی از شاخص‌ترین نقاط استان البرز محسوب می‌شود. نظاملو افزایش زیرساخت‌های فرهنگی در مشکین‌دشت را مهم برشمرد و گفت: وجود کتابخانه و دارالقرآن در مشکین‌دشت می‌تواند ازنظر فرهنگی کمک چشمگیری به این شهر کند.
اداره کل ورزش البرز با ورزشکاران بومی مشکین دشت همکاری نمی کند
وی در ادامه به اختصاص زمینی برای ساخت کتابخانه از سوی شهرداری مشکین‌دشت اشاره کرد و گفت: سال ۹۱ زمینی به وسعت یک هزار و ۲۰۰ متر در شهرک بعثت برای ساخت کتابخانه اختصاص داده‌شده است اما هیچ اقدامی در راستای ساخت این کتابخانه از سوی اداره کتابخانه‌های عمومی استان انجام‌نشده است. رئیس شورای شهر مشکین‌دشت بابیان این‌که اماکن ورزشی شهر مشکین‌دشت باید باقیمت کارشناسی شده در اختیار ورزشکاران بومی این شهر قرار گیرد، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در این رابطه با ورزشکاران بومی مشکین‌دشت همکاری ندارند و از این اداره خواستار همکاری با ورزشکاران بومی این شهر هستیم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود