20 اسفند 1395
شماره خبر: 175931

کشور نیاز به حضور هوشمندانه معلمان در عرصه های علمی و معرفتی دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

کشور نیاز به حضور هوشمندانه معلمان در عرصه های علمی و معرفتی دارد


نماینده مردم کرج، اشتهارد ، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور نیاز به حضور هوشمندانه معلمان در عرصه های علمی و معرفتی دارد.
محمد جواد کولیوند افزود: حضور هوشمندانه معلمان در عرصه های علمی ومعرفتی ،برای ایران اسلامی عزت به همراه می آورد که لازم است همه فرهنگیان عزیز به این مهم نگاه عمیق داشته باشند. وی اظهار کرد: معلمان در کلاس های درس برای دانش آموزان از افتخارات و عظمت ایران در جهان که حاصل خون هزاران شهید از جمله 36 هزار شهید دانش آموز و 4 هزار معلم شهید است سخن بگویند. وی با اشاره به نقش محوری و تاثیر گذار معلمان در جامعه یاد آور شد: همه مردم و مسئولان قدردان زحمات و تلاش های ایثار گرانه معلمان در کشور از جمله استان البرز بوده و هستند. کولیوند در ادامه به رهبر معظم انقلاب در مورد نقش مهم معلمان در جامعه پرداخت و تصریح کرد: حضرت آقا ، همواره بر ترویج فرهنگ و شهادت در جامعه تاکید دارند لذا معلمان در گسترش این فرهنگ غنی به دانش آموزان در مدارس البرز رسالت خطیری را بر عهده دارند.
این نماینده مجلس یاد آور شد: کاهش مشکلات این قشر زحمتکش که در نخبه پروری و تولید فکر در جامعه اسلامی ایران مهمترین نقش را برعهده دارند از جمله دغدغه های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است . کولیوند اضافه کرد: نمایندگان در خانه ملت پیگیر مشکلات و درخواست های فرهنگیان در حوزه کاری ، حقوقی و معیشتی این قشر تلاشگر درعرصه تعلیم و تربیت هستند. البرز 437 هزار دانش آموز و 45 هزار فرهنگی دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود