28 آذر 1395
شماره خبر: 171497

مشکل سوابق بیمه معلمان حق التدرسی البرز بررسی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مشکل سوابق بیمه معلمان حق التدرسی البرز بررسی شد


مشکل سوابق بیمه معلمان حق التدریسی استان البرزدر نشست های جداگانه با حضور نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.
، درنشست تعدادی از معلمان با محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی،این نماینده اظهار داشت: این موضوع در کمیسیون های تخصصی مجلس در حال بررسی است.
کولیوند افزود:این طرح شامل معلمان حق التدریسی می شود که در یک تاریخ مشخص بیمه شدند ولی سوابق آنان مشمول بیمه نبوده لذا با توجه به شرایط سنی بالای معلمان لازم است نسبت به احتساب سنوات بیمه ای آنان در مجلس شورای اسلامی تصمیم گیری شود. همچنین عزیزاکبریان نماینده دیگر مردم کرج، اشتتهارد و فردیس اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش آمار دقیق این معلمان حق التدریسی که خواستار احتساب سنوات خود می باشند را دارد اما به صورت غیررسمی شنیده ایم که بین 300 تا 400 هزار نفر در استان های مختلف کشورهستند. وی گفت: در طول یک ماه گذشته شاهد ارسال پیامک ها و درخواست های ملاقات معلمان البرزی که خواستار احتساب سنوات بودند برای دیداری حضور با نمایندگان در این استان بودیم که همچنان ادامه دارد. این نماینده مجلس افزود: قرار است این طرح در صحن علنی مجلس برای تصویب مطرح شود. محمود بهمنی نماینده مردم ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: این طرح برای دولت بار مالی ندارد و معلمان حق بیمه سنوات قبل از استخدام خود را پرداخت می کنند. وی تاکید کرد که البته لازم است نمایندگان مجلس توجهی به پرداخت طولانی مدت هزینه این طرح با توجه به درآمد ماهانه معلمان داشته باشند. بهمنی گفت : در دیدارهای حضوری که با نمایندگان معلمان طرح احتساب سنوات در حوزه انتخابیه شان داشته اند معلمان از داشتن سابقه های حق التدریسی بین 5 تا 12 سال با تدریس 12 تا 18 ساعتی سخن گفته و گلایه مند هستند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود