26 فروردین 1396
شماره خبر: 176741

جبهه مردمی برای معرفی نامزد در انتخابات شوراها تصمیم نگرفته است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

جبهه مردمی برای معرفی نامزد در انتخابات شوراها تصمیم نگرفته است


رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان البرز گفت: این جبهه برای ارائه فهرست نامزدهای مورد حمایت در انتخابات شوراها تا این لحظه تصمیم نگرفته است.
جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزار شد. اصغر عربیان در بخشی از این نشست و در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا چه اقداماتی انجام شده است، گفت: تا این لحظه جبهه مردمی تصمیمی در خصوص ارائه فهرست و حمایت از نامزدهای مورد نظر و حمایت خود در انتخابات شوراها اتخاذ نکرده است. * کسانی که به مرامنامه جبهه پایبند نباشند، باید پاسخگوی رفتار خود در مقابل نیروهای انقلابی باشند وی همچنین در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه اگر هر یک از پنج نامزد مورد حمایت جبهه مردمی در انتخابات ریاست جمهوری به تعهدات خود پایبند نباشند چه تصمیمی در مورد آنها اتخاذ خواهد شد، گفت: تفاوت این دوره با دوره‌های قبل این است که در ادوار گذشته انتخابات ریاست جمهوری، ابتدا افراد ثبت‌نام کرده و نامزد می‌شدند و سپس جلساتی برای هماهنگی میان آنها و احزاب و جریان‌های همراه برگزار می‌شد. رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان البرز بیان داشت: اما در این دوره به واسطه کار تشکیلات خوبی که طی 6 ماه گذشته انجام شد، ابتدا توافقات انجام گردید و سپس افراد برای شرکت در انتخابات ثبت‌نام کردند. عربیان افزود: تا این لحظه افراد به مرامنامه جبهه مردمی و همچنین تعهدات خود پایبند بودند و اگر به این تعهدات عمل نکنند، باید پاسخگوی نیروهای انقلابی باشند. وی ادامه داد: همچنین در این صورت افرادی که پایبند به تعهدات خود نباشند، از نظر افکار عمومی و نیروهای انقلابی به عنوان افرادی عهدشکن شناخته می‌شوند که در تداوم وضعیت امروز نقش داشته‌اند.
* جبهه مردمی فضای سیاسی کشور را دو قطبی نخواهد کرد
عربیان پس از پایان این جلسه در جمع خبرنگاران حضور یافت و به پرسش‌های آنها پاسخ داد. وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه جبهه مردمی چه راهکاری برای رفع دغدغه‌های مقام عظمای ولایت برای دو قطبی نشدن فضای سیاسی کشور در آستانه انتخابات دارد، گفت: اینکه دو کاندیدا در نهایت رقابت اصلی انتخابات ریاست جمهوری را برگزار کنند به معنی فضای دو قطبی نیست. رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان البرز تصریح کرد: معنی فضای دو قطبی در جامعه این است که یک طرف و یا هر دو طرف به جای اینکه به فکر رفع مشکلات کشور و خدمت به مردم باشند، در فضای تبلیغات و یا پیش از آن، به تخریب یکدیگر بپردازند. عربیان گفت: به طور قطع جبهه مردمی به واسطه تاکید بر قانون‌مداری و رعایت اخلاقی اسلامی و دینی، هرگز فضای کشور را دو قطبی نکرده و تا این لحظه شاهد هستیم که هیچ یک از جریان‌های سیاسی کشور را تخریب نکرده است. وی بیان داشت: این در حالی است که با قدرت در راه دفاع از آرمان‌ها، اصول و اهداف انقلاب اسلامی ایستادگی کرده و در راه ولایت قدم برخواهیم داشت.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود