5 اردیبهشت 1396
شماره خبر: 177219

دشمن همه ی ظرفیت خود را به میدان آورده است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دشمن همه ی ظرفیت خود را به میدان آورده است


دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلابی استان البرز گفت: دشمن همه ی ظرفیت خود را به میدان آورده که استفاده از همه ی ظرفیت جبهه ی مردمی نیروهای انقلابی در این خصوص ضروری است.
حمیدرضا عزیزیان در نشست جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بخش آسارا (جاده چالوس) با بیان اینکه حفظ آرمان های نظام از اولویت های این جبهه است، افزود: جبهه مقاومت اسلامی تنها سنگری است که لیبرالیسم بین المللی توانایی فتح آن را نداشته و علت آن رویکرد این جبهه بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی است. وی اظهار داشت: رمز استمرار انقلاب در آستانه 40 سالگی آن مبتنی بر نظام ولایی است و در نظام ولایی مفهوم جدید انقلابی بودن بی تفاوت نبودن نسبت به جبهه دشمن است. وی گفت: با این رویکرد جامعه، هر چه پیچیدگی های سیاسی بیشتر شود خط انقلابیون و ضد انقلابیون واضح تر و مشخص تر می شود.
عزیزیان اضافه کرد: تنها راه توفیق در مسیر حفظ آرمان های اصیل انقلاب، تجمیع و هم افزایی در فعالیت های تشکیلاتی است و جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فرایند و ساز و کاری تشکیلاتی است که رویکردهای مردمی را برای حفظ دستاورهای انقلاب در اولویت قرار داده است.در این نشست رئیس و دبیر شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بخش آسارا انتخاب و معرفی شدند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود