8 خرداد 1396
شماره خبر: 178843

مردم در انتخابات 96 به اتهام های ناروا پاسخ دادند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

عضو منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کرج گفت: مردم در انتخابات 96 به اتهام های ناروا علیه دولت تدبیر وامید و شعارهای غیر عملی پاسخ دادند.
فریده بزنی بیرانوند در نشست هم اندیشی فعالان سیاسی و اجتماعی استان البرز افزود: در انتخابات 29 اردیبهشت برخی کاندیداها تلاش می کردند با اتهام های ناروا و شعارهای غیر عملی واقعیت ها را پنهان و خدمات ارزنده دولت را ناچیز بشمارند. وی اظهار کرد: مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی با حضور گسترده و رای آگاهانه در انتخابات 96 نشان دادند که فریب نمی خورند و بیدارند. وی با اشاره به اینکه حماسه 29 اردیبهشت 96 در تاریخ ایران همانند یک نگین می درخشد یاد آور شد: حضور مردم در این انتخابات که نشان از عقلانیت ، همدلی و همراهی دارد ستودنی است. عضو منتخب شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: در فضای انتخابات سال 96 برخی کاندیداها بسیج شدند تا با باورهای مردم بازی کنند اما همین امر موجب شد انتخابات 29 اردیبهشت متفاوت تر از دیگر انتخابات در چهار گوشه ایران اسلامی برگزار شود. بزنی بیرانوند تصریح کرد: در انتخابات 29 اردیبهشت همه مردم از پیر و جوان ساعت ها در صف های طولانی انتخابات ماندند تا با انتخاب خود حماسه ای دیگر برای تداوم راه دولت تدبیر و امید خلق کنند. وی اضافه کرد: ما فعالان سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی البرزی از همه جریانات سیاسی و مردم که نگذاشتند وعده های فریبنده و پوچ ذره ای در تصمیم و اهداف آنها تردیدی بوجود بیاورد، قدردانی می کنیم. بیرانوند افزود: این دولت، دولت راستگویان و پاکدستان است و معتقدیم که همه وعده هایش بر اساس کار کارشناسی بیان شده است با همراهی دیگر قوا عملیاتی شود. وی با بیان اینکه مردم به برنامه های دکتر روحانی و وعده هایش رای داده اند، خاطر نشان شد: اکثر رأی دهندگان، به برنامه های دولت، به روند صحیح کارهای دولت یازدهم ، تلاش های وزیران و به وعده هایی که محکم بویژه در مناظره آخر بیان شد، رای داده اند.
وی اضافه کرد: همانطوری که مردم به صداقت و برنامه های دولت رای داده اند، تمام اهتمام دولت نیز عمل به وعده هاست ، البته همانطوری که رئیس جمهوری گفته برخی وعده ها به تنهایی عملی نمی شود بلکه برای تحقق آنها به حمایت سه قوه، رهبری و مردمی نیاز است. در این نشست شرکت کنندگان در زمینه چگونگی محورهای حمایتی مردم و دیگر مسئولان از برنامه ریاست جمهوری دیدگاه های خود را مطرح کردند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود