8 خرداد 1396
شماره خبر: 178849

پروژه های سفر رئیس جمهوری به البرز به طور کامل اجرایی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

پروژه های سفر رئیس جمهوری به البرز به طور کامل اجرایی شد


مسئول رسیدگی به پروژه های سفر ریاست جمهوری به استان البرز گفت که همه پروژه های تعریف شده برای استان در سفر رئیس جمهوری به البرز اجرایی شده است.
کاوه حدادپور، افزود: در سفر رئیس جمهوری به البرز نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب شد.وی ادامه داد: این میزان اعتبار برای اجرای 44 پروژه است که از این تعداد 11 پروژه استانی و 33 پروژه ملی است.
حدادپور گفت: جمع اعتبارات سال های 95 و 96 برای پروژه های ملی استان هشت هزار و 704 میلیا رد ریال و برای پروژه های استانی هزار و 245 میلیارد ریال است. وی تاکید کرد: موافقت نامه اجرای تمام این پروژه ها امضاء شده و عوامل آن در سطح استان شروع به کار کرده اند. مسئول رسیدگی به پروژه های سفر ریاست جمهوری در البرز خاطرنشان کرد: متوسط پیشرفت فیزیکی پروژه های سفر ریاست جمهوری 30تا 40 درصد است. حدادپور اضافه کرد: با توجه به اینکه آخرین سفر استانی رئیس جمهوری به استان البرز صورت گرفت و از طرف دیگر اعتبارات ملی در سرجمع اعتبارات وزارتخانه ها لحاظ شده بود، برای جذب آن ابتدا دشواری هایی بود که با پیگیری مدیران کل و مدیریت عالی استان البرز رفع و درحال اجرای پروژه ها هستیم.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود