14 مهر 1396
شماره خبر: 184888

بررسی مشکلات پروژه همت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بررسی مشکلات پروژه همت


معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور با اشاره به اینکه میزان منابع مالی موردنیاز پروژه همت مطرح شود، گفت: این پروژه با مشکل نقدینگی مواجه است.
محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از ادامه پروژه اتوبان همت به کرج که صبح شنبه انجام شد، اظهار کرد: پایان عملیات و زمان بهره‌برداری پروژه ادامه اتوبان همت از منظر مردم به طول انجامیده است.
وی بابیان اینکه طبق اظهارات پیمانکار این پروژه با رفع مشکل نقدینگی، تملک و معارضین مواجه است، گفت: باید ازنظر مالی تدارکات لازم انجام شود. نوبخت با اشاره به اینکه مقوله مهم بخش فنی و اجرایی این پروژه نیز باید باهم‌ هماهنگ باشند، افزود: بنا شد استاندار البرز به‌عنوان نماینده عالی دولت در این موضوع ورود کند.
اراده دولت پشتیبانی از پروژه‌های بزرگ و راهبردی است
معاون رئیس‌جمهور با اعلام اینکه باید میزان منابع موردنیاز مطرح شود، گفت: تلاش بر این است که تأمین منابع مالی این پروژه در اولین فرصت صورت گیرد. رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بابیان اینکه اولویت تأمین منابع بر طرح‌های اولویت‌دار است، اظهار کرد: زمان‌بندی اتمام پروژه ادامه اتوبان همت توسط استاندار البرز برنامه‌ریزی و اعلام خواهد شد.وی افزود: آنچه امروز می‌توان گفت این است اراده دولت پشتیبانی از پروژه‌های بزرگ و راهبردی است.
اهمت پروژه همت در مهار مشکل ترافیک کرج
نوبخت با اشاره به مشکل تملک و معارضین در پروژه ادامه اتوبان همت، تصریح کرد: با تمام این مسائل جلسات ویژه این مهم برگزار خواهد شد تا پروژه باکیفیت به سرانجام برسد. معاون رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه همان‌طور که پروژه بزرگراه تهران - شمال در ادامه پروژه همت موردتوجه قرار خواهد گرفت، ادامه داد: این پروژه‌ها در بهبود هوا و ترافیک استان تأثیرگذار است. معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: بدون شک مجموعه‌ای از طرح و پروژه‌ها در کنار هم رفاه مردم را فراهم می‌کند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود