16 مهر 1396
شماره خبر: 185020

توزیع آب به ۸ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

توزیع آب به ۸ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد


فرماندار ساوجبلاغ گفت: با انجام پروژه خط انتقال لوله آب طالقان به شهر جدید هشتگرد حدود ۸ هزار واحد مسکن مهر به آب مناسب دست یافتند.
ابوالقاسم پالیزگر ضمن اشاره به پروژه خط انتقال از لوله طالقان به شهر جدید هشتگرد گفت: بعد از چهار سال پیگیری که نتیجه کمک همه عناصر بود عملیاتی شدن این پروژه در دی‌ماه سال گذشته مصوب شد.
وی بابیان اینکه این پروژه یک ابر پروژه محسوبی شود اظهار داشت: این ابر پروژه با موفقیت انجام شد و به جهت اینکه مسیر انتقال از خط لوله طالقان تا شهر جدید یک مسیر صعب‌العبوری بود این پروژه را یک ابر پروژه محسوب می‌کنیم. پالیزگر افزود: عملیات فنی مهندسی اتصال خط لوله طالقان به شهر جدید هشتگرد یک عملیات فنی مهندسی بود که مهندس‌های سازمان آب منطقه البرز در این امر یاری کردند. فرماندار ساوجبلاغ بیان داشت: در کنار این خط انتقال یک تصفیه‌خانه طراحی‌شده است که تا پایان ساخت تصفیه‌خانه اصلی یک تصفیه‌خانه پکیجی که توان تصفیه 150 لیتر بر ثانیه آبی که از خط انتقال می‌گذرد را دارد.وی تأکید کرد: توزیع خطوط هم انجام‌شده است که با انجام این پروژه حدود ۸ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد که 5 سالی گرفتار کم‌آبی بودند به آب مناسب دست یافتند.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود