12 آذر 1396
شماره خبر: 187837

راه اندازی مجمع خیرین مدرسه ساز در فردیس ضروری است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

راه اندازی مجمع خیرین مدرسه ساز در فردیس ضروری است


معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس گفت: با توجه تراکم دانش آموزی و کمبود فضای آموزشی در این شهرستان راه اندازی مجمع خیرین مدرسه ساز در فردیس ضروری است.
محمدرضا فلاح نژاد به مناسبت 12 آذر روز جهانی معلولین در مدرسه استثنایی زمردیان فردیس افزود: اگر خیرین نیک اندیش در امر ساخت مدرسه با آموزش وپرورش مشارکت کنند کمبود فضای آموزشی در این شهرستان حل خواهد شد. وی افزود: سه سال از مستقل شدن شهرستان فردیس می گذرد تلاش شد بسیاری از مجامع خیرین را در این شهرستان راه اندازی شود. وی با اشاره مقدمات راه اندازی سه مجمع خیر در فردیس فراهم است ، اظهار داشت: مجمع خیرین مدرسه ساز در این شهرستان است و فردیس محروم ترین شهرستان به لحاظ فضای آموزشی در استان البرز است. فلاح نژاد گفت: در استان البرز نقطه مهاجرپذیر و تراکم جمعیتی بالا و قشر کم درآمد در این شهرستان ساکن هستند که وضعیت حضور دانش آموزان در کلاس های درس بیش از 40 نفر است. وی از خیر مدرسه ساز مدرسه دخترانه استثنایی زمردیان در فردیس خواست در امر مدرسه سازی آموزش و پرورش را یاری کند.معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس گفت: مجمع خیرین مدرسه ساز در فردیس فعالیت خود را با قدرت ادامه خواهد داد و بخشی از نیازهای آموزشی در این شهرستان مرتفع خواهد شد. فلاح نژاد افزود: در سفر رییس جمهوری به استان البرز ساخت دو مدرسه را به شهرستان فردیس هدیه دادند اکنون به دنبال تامین زمین برای ساخت دو مدرسه هستیم.
وی ادامه داد: مدیر آموزش و پرورش فردیس به دنبال این است که از سرمایه گذاران برای ساخت مدرسه غیر انتفاعی استفاده کند ولی مجمع خیرین مدرسه ساز برای مکانهایی که تمکن مالی مردم پایین است باید راه اندازی شود. وی در بخش دیگر سخنان خود به معلولیت اشاره کرد و گفت: معلولیت محدودیت نیست معلولیت توانمندی و قدرت ذهنی،جسمی و اجتماعی است. فلاح نژاد افزود: کسانی که توان راه اندازی جمعیت خیرین پیشگیری از معلولیت ها و حمایت از معلولان را دارند فرمانداری فردیس اعلام آمادگی می کند تا مجوز راه اندازی این مجمع را صادر کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود