17 آذر 1396
شماره خبر: 188009

استاندار البرز در راهپیمایی ضد آمریکایی و صهیونیستی مردم انقلابی کرج حضور یافت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

استاندار البرز در راهپیمایی ضد آمریکایی و صهیونیستی مردم انقلابی کرج حضور یافت


استاندار البرز پس از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه، به همراه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج و جمعی از مردم و مسئولان با حضور در تظاهرات ضد آمریکایی_صهیونیستی، ضمن محکومیت تصمیم رئیس جمهور مستکبر آمریکا در به رسمیت شناختن قدس اشتغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، انزجار خود را اعلام کرد.
دکترمحمدعلی نجفی پس از اقامه نماز ظهر جمعه در مصلی کرج، به همراه آیت الله حسینی همدانی و جمعی از مردم و مسئولان، در صفوفی به هم پیوسته، همگام با مردم سراسر ایران در راهپیمایی اعتراض آمیز حماسی مردم کرج حضور پیدا کرد و با محکوم ساختن تصمیم به رسمیت شناختن قدس اشتغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، هم صدا با آحاد مردم استان البرز، فریاد مرگ برآمریکا – مرگ بر اسرائیل سر داد.
این راهپیمایی در حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین و اعتراض نسبت به سرنگونی رژیم جنایتکار و کودک کُش صهیونیستی برگزار شد.تصمیم رئیس‌جمهور مستکبر آمریکا در به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی،واکنش کشورهای مسلمان را به دنبال داشته است. همین امر موجب شد تا در حرکتی فراگیر و گسترده مردم استان البرز هم نوا با سراسر ایران پس از اقامه نماز باشکوه جمعه، تظاهرات ضد آمریکائی - صهیونیستی برپا کنند و با اعلام حمایت از فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف، یک‌پارچه شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" سر دهند

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود