2 بهمن 1396
شماره خبر: 190282

کمیته روستایی و عشایر تشکیل شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

کمیته روستایی و عشایر تشکیل شد


کمیته روستایی و عشایر جهت برنامه‌ریزی در خصوص اجرای مراسم دهه مبارک فجر در بخشداری مرکزی نظرآباد با حضور مسئولین این شهرستان تشکیل شد.
مهرداد گودرزی امروز در جلسه کمیته روستایی و عشایری که در بخشداری مرکزی شهرستان نظرآباد برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه مسئولیت کمیته روستایی و عشایری، بر عهده جهاد کشاورزی است، بخشداری مرکزی در برگزاری جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی دهه فجر پیش‌قدم است. وی افزود: امید است امسال بتوانیم گام‌های مثبتی جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم دهه مبارک فجر برداریم.
بخشدار مرکزی شهرستان نظرآباد بیان کرد: با توجه به اینکه متولی این‌گونه برنامه‌ها مردم هستند، بی‌شک با هماهنگی‌های بیش‌تر، سازوکار مناسبی را پیش‌بینی و پیگیری خواهیم کرد تا شهروندان در رأس امور اجرای برنامه‌های ملی و مذهبی باشند.
•تشریح وظایف کمیته روستایی و عشایری
محمدتقی اقبال، دبیر ستاد دهه فجر شهرستان نظرآباد نیز در این جلسه، به تشریح وظایف کمیته روستایی و عشایری و همچنین برگزارکنندگان مراسم جشن دهه فجر امسال پرداخت.
•اجرای 32 برنامه متنوع توسط اداره ورزش نظرآباد در دهه مبارک فجر
نبی‌الله دهقان پور، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نظرآباد، در بخش دیگری از این جلسه اظهار کرد: 32 هیئت ورزشی فعال در شهرستان نظرآباد برنامه‌های متنوعی در ایام دهه مبارک فجر خواهند داشت و 172 برنامه در این ایام در سطح نظرآباد اجرا خواهد شد.
•انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای ایام دهه مبارک فجر
فرزاد آقازاده، بخشدار تنکمان نیز عنوان کرد: در روزهای گذشته، برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی بخش تنکمان در ایام مبارک دهه فجر با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نظرآباد، رئیس و اعضای شورای اسلامی بخش تنکمان و همچنین جمعی از دهیاران انجام شد. وی اظهار کرد: برنامه‌های امسال بخش تنکمان شامل برگزاری مسابقات فوتسال، والیبال، طناب‌کشی و جشنواره غذاهای بومی محلی است که امید آن می‌رود همچون سال‌های گذشته، باشکوه و استقبال شهروندان برگزار گردد.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود